Minden, ami F1 – Hírfolyam
Újabb összefoglaló a Szaúd-Arábiai Nagydíjról, ezúttal Max Verstappen versenyét mutatjuk be. 😁😎 ... További posztokKevesebb poszt
- Likes: 6
- Shares: 0
- Comments: 1
Ez nagyon jó!
Festmény a Bahreini Nagydíjról, Alonso útban a dobogó felé. ... További posztokKevesebb poszt
Ez maradt az autóból, amelyben Romain Grosjean elszenvedte a híres balesetét a 2020-as Bahreini Nagydíjon. Amint már említettük, a maradványok a madridi Forma-1-es kiállításon vannak szemlére téve.
Egy dolog biztos, biztonság terén rengeteget fejlődött a sportág.
... További posztokKevesebb poszt
A mentés viszont kritikán aluli volt!!!
Felipe Massa úgy véli, Max Verstappen a korához képest rendkívül érett, emellett pedig olyan, mint egy robot, hiba nélkül vezet, és nem igazán lát akadályt abban, hogy a holland négy, öt vagy akár hat világbajnoki címet is nyerjen zsinórban.
A korábbi Forma-1-es pilóta szerint minden adott ehhez, hiszen Max sem hibázik, a Red Bull is nagyon erős, mondhatni tökéletesen működik. Hozzátette, ugyanez volt a helyzet Michael Schumacher esetében a Ferrarinál, és Lewis Hamilton esetében a Mercedesnél is, és most minden adott egy Red Bull korszakhoz.
... További posztokKevesebb poszt
A konstruktőri bajnokság alakulása a szezon első két futama után tavaly és idén. ... További posztokKevesebb poszt
Jó reggelt kívánunk mindenkinek!
Napindítóként arról számolunk be, hogy változások lehetnek a Forma-1-es költségvetési szabályokban. Nem a Forma-1-es autók működtetésére és versenyetettetésére szánt 145 milliós keretről van szó, hanem a csapatok infrastruktúrájáról. Bár jelenleg is nem számít bele a költségsapkába, ha valaki egy új gyárat - lásd az Aston Martin - vagy új szélcsatornát - mint a McLaren - épít, de rengeteg más eszköz igen. Emiatt a kis-közepes csapatok számára felzárkózás sokkal nehezebb lehet és több tételre szeretnének lazítást kiharcolni. Legyen szó akár alkatrész gyártó gépekről, vagy szoftverekről.
... További posztokKevesebb poszt
Silverstone 1945-ben és 2023-ban. Ez a kép tökéletesen bemutatja és leírja a brit versenypálya eredeti nyomvonalának kialakítását. Történetesen a repülőtéren a szervezők a három fel-és leszálló pályát összekötő szervizutak mentén jelölték ki a versenyzők számára a nyomvonalat. A pálya kialakítása jóformán nem is változott az első Forma-1-es világbajnoki futamtól kezdve egészen 1991-ig. ... További posztokKevesebb poszt
Forma-1-es csapata lehet Szaúd Arábiának! 😱
A projektet az a Craig Pollock vezeti, aki korábban Jacques Villeneuve-öt a Forma-1 jutotta menedzserként majd a BAR csapatot megalapította. Pollock az elmúlt négy évet annak szentelte, hogy olyan Forma-1-es csapatot hozzon létre, amely 50-50% tartalmaz női és férfi munkavállalatokat, adott esetben női versenyzőt ültetve az egyik autóba. A projekt EDI néven fut, amely az egyenlőség, a sokszínűség és a elfogadás címszavak kezdőbetűiből tevődik össze és ezeket az eszményeket képviseli. A Racingnews365 számolt be arról, hogy a jeddahi versenyhétvégén látták Craig Pollockot tárgyalni, méghozzá a szaúdi királyi családhoz köthető befektetőkkel. A jelek szerint Szaúd-Arábiai így kíván saját Forma-1-es csapathoz jutni, hogyha a McLaren és az Aston Martin a közelmúltban ki kosarazta őket, amikor a sivatagi országba akarták őket csábítani. A pletykákat Khalid herceg, az ország motorsport szövetségének elnöke nem erősítette meg, de nem is cáfolta a hírt, csupán a korábbi állításokat ismételte, amelyek szerint szeretnének a Forma-1 szerves része lenni egy saját csapattal.
... További posztokKevesebb poszt
Szégyen lenne, ha ők bejutnak, Andretti Sports pedig nem. Mindkettőre szükség lenne, mindkettő kiszolgálná az F1-et és a nézőket.
Angliai központtal hoznak létre egy csapatot és tőke is rendelkezésre áll, bármi lehet 😳
Ayrton Senna 1991-ben a mai napon megnyerte első hazai futamát Interlagosban. A versenyvégi kimerülést és örömöt kiadó üvöltést, aki hallotta már, soha se felejti el. ... További posztokKevesebb poszt
Franz Tost mostanában nem éppen példamutatóan viselkedik a Forma-1-es közegben. Ilyen nyilvános busz alá dobást, mint amit Jeddahban tett ritkán látni. Mégha jogosak is az észrevételei, azért a saját szerepét is illene a csapat rossz teljesítménye kapcsán beismerni. ... További posztokKevesebb poszt
Az első fej lehullott Wokingban.😬 ... További posztokKevesebb poszt

Távozik a McLaren technikai igazgatója, gyökeres változáson esik át a technikai stáb - Padlógáz
padlogazf1.hu
Gyökeres változásokat hozott a McLarennél a gyenge szezonkezdet. A wokingi istálló műszaki és tervezői részlegét alakították át, miután a csapathoz 2019-ben csatlakozó technikai igazga...Valtteri Bottas szokásához híven ismét biciklire pattant szabadidejében. ... További posztokKevesebb poszt
Forma-1 nincs, cserébe a Formula-E vár a hétvégén ránk.👇 ... További posztokKevesebb poszt

Sao Paulo is bemutatkozik a Formula-E-ben, mutatjuk a menetrendet - Padlógáz
padlogazf1.hu
A Formula-E India és Dél-Afrika után ismét egy új országba látogat el, ahol korábban még nem tartott nagydíjat a sorozat, méghozzá Brazíliába. A Dél-Amerikai országban Sao Paulo város...Véletlenül se közvetítenék...
A Verdák első részének három, a bajnoki címért harcoló szereplőjének a kocsifestése Forma-1-es autón. ... További posztokKevesebb poszt
New Jersey lehet a következő amerikai Forma-1-es nagydíj helyszín. 😮
Az állami kormányzó testület elfogadta azt a javaslatot, amely szerint a New Jersey állam tulajdonában lévő Bader Field repülőteret alakítanák át egy a világbajnokság követelményeinek megfelelő versenypályává. A hírről az nj.com számolt be hozzá téve, hogy a projekt körülbelül 2,7 milliárd dollárba fog kerülni és 6-9 évig fog tartani, míg a közel 4 kilométer hosszú nyomvonal a kiszolgáló épületekkel együtt fel fog épülni. Maga a Bader Field reptér New Jersey államban, Atlantic Cityben terül el, 1910-ben nyílt meg de 2006-ban bezárták és 2016 óta próbált rajta a helyi szervek túladni rajta sikertelenül.
... További posztokKevesebb poszt
6-9 év? A Hungaroring 8 hónap alatt épült fel. Lehet, hogy ez modernebb lesz (a kiszolgáló építmények), de modernebbek a gépek is, amiket használhatnak.
Az IndyCar kacérkodik azzal a gondolattal, hogy a sorozatot közeljövőben elviszik Dél-Amerikába, pontosabban Argentínába. A helyszín az a Autódromo Termas de Río Hondo versenypálya lehet, amely 2008-ban nyílt meg és korábban a Moto GP-t és a WTCC ( a korábbi túraautó világbajnokságot) látta vendégül. A hírről a RACER szaklap számolt be, hozzátéve, hogy a sorozatot tulajdonló Penske Entertainment magas rangú vezetői tettek meg a közelmúltban egy pályabejárást, hogy felmérjék a nyomvonal műszaki állapotát és a futam rendezés lehetőségeit. ... További posztokKevesebb poszt
Fernando Alonso menedzsere és korábbi csapatfőnöke, Flavio Briatore arról beszélt az olasz sajtónak, hogy a kétszeres világbajnok alaposan rácáfolt a kritikusaira az utóbbi időben nyújtott teljesítményével, és képes arra, hogy győzelemre vezesse az Aston Martint.
Briatore szerint nonszensz, hogy Alonso már túl idős, vagy, hogy nem csapatjátékos, és csak egy jó autóhoz van szüksége ahhoz, hogy kivételes eredményeket szállítson, és egyébként is 41 évesen is gyorsabb, mint a 20 évesek.
Valószínűleg kicsit hazabeszélve, ismerve kapcsolatát a pilótával, Briatore úgy látja, hogy védence olyan lelkesedést és ambíciót vitt magával az Aston Martinhoz, amilyet még soha nem láttak ott, erre Vettel sem volt képes szerinte, sőt, úgy látja, hogy a mostani nem is hasonlít ahhoz a korszakhoz, amikor a német volt az istálló pilótája.
... További posztokKevesebb poszt
Szaúd-Arábiai Nagydíj, összefoglaló. 😁 ... További posztokKevesebb poszt
5633 nap telt el azóta, hogy Kimi Räikkönen révén a Ferrari utoljára egyéni világbajnoki címet ünnepelhetett... ... További posztokKevesebb poszt
Pedig azt nem mondhatni hogy az elmúlt 16 év során nyeretlen zöldfülű pilótáik voltak (Vettel, Alonso, Massa, Leclerc) úgyhogy a csapatvezetésben keresendő a bukások oka
Majd 3000 nap múlva talán újra elsők lesznek
Mert Rai-t nemtudta kicsinalni a Ferrari lelkileg...
A pilóták mindig adottak voltak. Vettel, Alonso, Massa, most Leclerc. A vezetésben vannak a problémák.
És még kb 5000 nap mire esetleg sikerül.
Majd, ha valaki átt lépi a 16 konstruktőri VB címet szólljatok☝️
Gyökeres változásokat hozott a McLarennél a gyenge szezonkezdet. A wokingi istálló műszaki és tervezői részlegét alakították át, miután a csapathoz 2019-ben csatlakozó technikai igazgató, James Key távozása mellett döntöttek Zak Brownék.
A McLarennél új technikai igazgatót nem is neveznek ki, hanem helyette egy három főből álló, az úgynevezett Technikai Vezetői csapat fogja a korábbi szakember feladatait ellátni és közvetlenül a csapatfőnök Andrea Stellának fognak jelenteni. A csapat egyik tagja a Ferraritól (vissza)érkező David Sanchez, aki 2024 január elsejétől lesz a teljesítmény-, és autókoncepcióért felelős vezető (csak akkor tud csatlakozni a csapathoz, mivel a Ferrarinál a felmondási idejét tölti éppen). Az aerodinamikai részleg vezetője továbbra is Peter Prodromou marad, csak mostantól hivatalosan felső vezetői szerepkörben fog dolgozni ő is (Giuseppe Pescet léptették előre a helyére, mint az istálló aerodinamikai részlegének új igazgatója, de Prodromou alatt fog dolgozni), míg a mérnöki és tervezési oldalt az a Neil Houldey fogja ellátni, aki az újonnan létrehozott műszaki igazgatói szerepkört tölti majd be és a tervezési folyamatokért is felni fog. Utóbbi egyébként már 2006 óta az istálló alkalmazottja. Ezenkívül az új csapatfőnök, Andrea Stella is kap egy közvetlen segédet Piers Thynne személyében.
Zak Brown szerint azért volt szükség a komoly átalakításokra, mivel a csapat műszaki fejlődése nem az általuk elvárt tempóban zajlott.
... További posztokKevesebb poszt
A Formula-E India és Dél-Afrika után ismét egy új országba látogat el, ahol korábban még nem tartott nagydíjat a sorozat, méghozzá Brazíliába. A Dél-Amerikai országban Sao Paulo városában fognak körözni az autók, azonban nem az Interlagosi Forma-1-es nyomvonalon. Egy olyan versenypályán kerül megrendezésre az esemény, amelyet korábban még az IndyCar használt a 2010-es évek elején és amely a Anhembi Sambadrome, a város híres ünnepi rendezvényeiknek otthont adó területen halad át. Sajnos az eseményt ezúttal élőben a televízió nem adja élőben Magyarországon, de hogy így is tudjátok mikor és hol kell keresnetek a főbb időpontokat mutatjuk a menetrendet:
Időmérő edzés: szombat 13:40 – Online: Eurosport Player
Julius Bear Sao Paulo E-Prix: szombat 18:00 – Online: Eurosport Player
... További posztokKevesebb poszt
A Forma-1 madridi kiállításán Toto Wolff híres abu-dhabi-i rádióüzenetével ellátott bögrék vásárolhatóak meg. A Forma-1-ben szó szerint minden üzlet és mindenből képesek pénzt csinálni a jelek szerint.😮 ... További posztokKevesebb poszt
Megnyílt az első Forma-1-es kiállítás Madridban. Legendás autók, sisakok és versenyzői overállók mellet az az összeégett túlélő cella is látható, amelyben Romain Grosjean elszenvedte a bahreini balesetét. ... További posztokKevesebb poszt
Eddie Jordan, a korábbi Jordan istálló tulajdonosa (jelenleg több tulajdonos- és névváltás után az Aston Martin) elég merészet nyilatkozott, ugyanis szerinte amennyiben Max Verstappennel minden rendben lesz pályafutása során, minden rekordot meg fog dönteni, és 10 világbajnoki címmel fog visszavonulni. Ezt azzal támasztja alá, hogy a címvédő még mindig nagyon fiatal, és egész egyszerűen képtelenség, amilyen gyors. ... További posztokKevesebb poszt
Lewis Hamiltonnak másfél év elegendő volt, hogy elfelejtse a Mercedes egyeduralmát a Forma-1-ben.😮 ... További posztokKevesebb poszt
persze h nem látta hát benne ült
Franz Tost bevallotta a holland sajtónak, hogy 70 éves kora előtt mindenképpen vissza fog vonulni a Forma-1-től. Az AlphaTauri csapatfőnöke nem régen ünnepelte a 67. születésnapját, így a 2025-ös szezon végeztével adott esetben fel is állhat a székéből. Tostot korábban nem hallottuk a pályafutása végéről beszélni, de az a tény, hogy erről is megszólalt csak erősíti azokat a pletykákat, amelyek szerint az AlphaTaurinál a közel jövőben gyökeres változások lesznek. ... További posztokKevesebb poszt
Charles Leclerc pontjai száma két futam után, mióta a Ferrarinál versenyez.
2023: 6 pont
2022: 45 pont
2021: 20 pont
2020: 18 pont
2019: 26 pont
Embert-próbáló kihívás ilyenkor motiváltnak maradni.
... További posztokKevesebb poszt
Fernando Alonso és Esteban Ocon nem megfelelő rajtpozíció felvétele egy igen különös problémára hívta fel a figyelmet: jelesül a pilóták a jelenlegi Forma-1-es autókból nem látják a rajtkockákat és azok széleit. Erre a figyelmet az Alpine sportigazgatója, Alan Permane hívta fel a figyelmet a Szaúd-Arábiai Nagydíjat követően. A sportigazgató rámutatott, hogy nincs jelenleg standard szabályozás a rajtkocka méretére vonatkozóan, ami különösen azért problémás, mert ha az első kerekek kilógnak mérettől függetlenül, akkor a szabálykönyv szerint vétett a pilóta, mégha a büntetést egy standard jelző rendszer jelzése alapján osztják is ki. Niels Wittich versenyigazgató az esetekre reagálva már meg is ígérte a csapatoknak, hogy a közeljövőben meghatározzák a rajtkockák hivatalos és pontos méretét minden, ami minden versenyhétvégén egyforma lesz. ... További posztokKevesebb poszt
Forma autóból nem kéne kamiont csinálni semmi baj nem lenne a rajt kockakkal ! Jah hogy meg azokból is jobban látják mint ezekből az elbaszott szarokból!
Bezzeg a testékszerekre vonatkozó szabályozás milyen pöpec lett! Sokkal jobb versenyeket látunk emiatt! 😃
20 éve ezen a napon rendezték a 2003-as Maláj Nagydíjat, amelyen Kimi Räikkönen pályafutása első győzelmét szerezte. Ugyanezen a futamon Fernando Alonso pályafutása első pole-pozícióját és első dobogós helyezését érte el. ... További posztokKevesebb poszt
Erre emlékeztek? 😎 ... További posztokKevesebb poszt
Hát igen a Red Bullos boxkiállások világhírűek (szinte minden éven ők adják az adott szezon leggyorsabb kerékcseréjét, ha jól rémlik tavaly v tavalyelőtt 2.1 mp-t produkáltak)
Ma ünnepli 27. születésnapját Alexander Albon Ansusinha. A brit-thai pilóta 61 futamon két dobogós helyezést ért el, és 202 pontot szerzett eddigi pályafutása során.
Boldog születésnapot!
... További posztokKevesebb poszt
A Red Bull mindössze a negyedik istálló a Forma-1 történetében, amely két kettős győzelemmel kezd egy szezont.
A rekordot nem meglepő módon a Mercedes tartja, 2019-ben az idény első öt futam mindenikén kettős győzelmet arattak.
... További posztokKevesebb poszt
Azért a futamokból is látszik, hogy 25 év alatt mennyit változott a világ és a Forma-1.
Lewis Hamilton Lando Norrisszal és annak nagybátyjával golfoztak egyet. 😎 ... További posztokKevesebb poszt
Akkor Lando igen kései gyermek... 😃😃😃😃
Az nem Lando apja? 😬🤔
ugye, hogy lehet normálisan is kinézni..
Hamilton,,, Terry nagybácsi,,,, Norris!
Ideje valami megnyugtatóbb sportágat váltani! 🤣🤣🤣
Hamilton azt mondta a vasárnapi futam után, hogy soha nem látott még olyan gyors autót, mint az idei Red Bull. Szokás szerint ilyenkor előkerülnek a cáfolatok is.
Bahreini Nagydíj, 2014, egy biztonsági autós fázis 10 körrel a futam vége előtt ér véget, és két kör alatt már ezek voltak a különbségek. Egyébként a harmadik Pérez 24 másodperccel a futamgyőztes brit pilóta után ért célba.
... További posztokKevesebb poszt
És ez mit is változtat az idei szezonra nézve?
Mindegyik űrautó a riválisaikhoz képest !!! 🤔😕☹😢
és mindez úgy, hogy hamiltonék akkor keményen csatáztak azokban a körökben:D
2024?
Szokásos Hamilton sírás. Hozzászokott, hogy majd egy évtizedig űrautót vezetett. Szerintem csak szokja szépen a fordítottját is! 😉
Kár hogy sosem volt alatta jó autó 😕
Alonso arról, hogy legyőzheti-e az Aston Martin a Red Bullt, és szerezhet-e futamgyőzelmet idén? ... További posztokKevesebb poszt
Ha egész évben csak a 3. helyen fogom látni, ez akkor is egy jó szezon lesz… 🙂
igaza van, sajnos önerőből az idei redbull verhetetlen, de ha valakinek akkor Fernandonak simán meglehet az a győzelem.
Reálisan látja a helyzetet. De azért remélem összejön neki 🙂
Realista. Éppen ezért tisztában van azzal, mikor és hol kell figyelniük. Jó lenne, ha megcsípnének 1-2 győzelmet.
Sajtóhírek szerint lemondott a Forma-1-es szereplésről a sorozat iránt érdeklődő Porsche, bár továbbra is érdeklődnek a száguldó cirkusz iránt. A The Race szerint a Volkswagen-csoporthoz tartozó márka így a már meglévő programjaira összpontosít, mint például a Formula-E, vagy a Le Mansi 24 órás verseny. ... További posztokKevesebb poszt
Azzal, hogy a Red Bull rájuk csapta az ajtót az erőszakosságuk miatt és leszerződött a Forddal borítékolható volt. Mondjuk a Williams partnereként megnéztem volna őket.
Pedig én örömmel látnám hogyha a Mercedes mellé belépne az F1-be a másik 3 német prémium márka (Audi, BMW, Porsche) hiszen nem vitás hogy jócskán emelné a száguldó cirkusz nimbuszát, de legalább az Audi már biztos hogy jön 2026-tól
Szombaton visszatér a Formula-E, ezúttal Sao Paulo utcáin fognak az elektromos széria versenyzői körözni. 🥳 ... További posztokKevesebb poszt
A felvételek tanúsága szerint Verstappen apa egy kicsit sem lelkesült a mexikói győzelme láttán. 😅 ... További posztokKevesebb poszt
Bár a 2023-as Forma-1-es szezon nemrég vette kezdetét, de a sportág vezetői már a következő szezon versenynaptárán dolgoznak. Azonban az eddigi évekhez képest valószínűleg változás lesz a lebonyolításban. A főproblémát a Ramadán okozza, amelyet 2024-ben március 10 és április 8 között tartanak meg az iszlám hívők és így ebben az időszakban nem lehet Forma-1-es hétvégét tartani se Bahreinben, se Jeddahban. Bár elsőre kézenfekvőnek tűnne, hogy így Melbourne szezonkezdés után térjenek vissza az Arab-félszigetre, viszont a szervezők elmondása alapján áprilistól-októberig elviselhetetlen a hőség. Jelen állás szerint vagy egy nagyon korai szezonkezdet lesz 2024-ben vagy csak ősszel fog egyáltalán a világbajnokság az Arab-világba ellátogatni. ... További posztokKevesebb poszt
Na,akkor nem kell ott végre nagydíjat rendezni. Jöhet vissza helyettük 1-2 klasszikus európai pálya.
Az utcák királya(?) ... További posztokKevesebb poszt
ha nincs Verstappennek technikai gondja akkor o nyeri
Ja mexikó alsón!!!😂🤣😅😆😁😄😃😀
Steets? 😉
attól lenne király mert nyert 4 utcai versenyt ? 😃 azokat is óriási szerencsével 😃
Oscar Piastri mellett egy másik újonc, Nyck de Vries is megbánhatta a tavaly őszi döntését. Ne feledjük, hogy a monzai beugrása után a Williams le akarta igazolni a holland pilótát, aki helyettük az AlphaTaurit választotta. Jelen állás szerint ez eddig egy jókora kapufának bizonyult, mert maximum ugyanolyan jó vagy rosszabb helyzetbe került, ha figyelembe vesszük a kisbikás istálló körüli bizonytalanságot. ... További posztokKevesebb poszt
Én azt olvastam, hogy a tulajdonosi kör már akkor is Sargeantet favorizálta. Pletyka szinten merült fel az Alpine, de igazi lehetőséget az AlphaTauri jelentett számára. Piastri esetén meg nem volt igazán alternatíva mert amikor aláírt a McLarenhez a franciák csak hitegették. Innen nézve logkus lépések voltak, de láthatjuk mind a két istálló inkább 2 hátra lépett, míg a többiek 3at előre.
A 2013-as idény óta most először állt fel a dobogóra Fernando Alonso két egymást követő versenyen. Hát ez se ma volt. 😅 ... További posztokKevesebb poszt
6 részes minisorozatot készít a Netflix Ayrton Sennaról. Az egyszerűen Senna címet kapó alkotásnak a Latin- Amerikában népszerű brazil színész, Gabriel Leone lesz a főszereplője, ő fogja alakítani a legendás pilótát. A minisorozat vélhetően jövőre fog felkerülni a streamingszolgáltató műsorára. ... További posztokKevesebb poszt
Hát,legalább nem hamilton 🙂
És őt jobban el tudtam volna képzelni : John Cassavetes
Ez a színész inkább Bruce Lee-t játszatná el.
A V8-as éra legjobb pilótái a Forma-1-ben. Egyetértünk? ... További posztokKevesebb poszt
Vettel › Hamilton › Alonso
Ma ünnepli 24. születésnapját a Mercedes tesztpilótája, Mick Schumacher. A német versenyző két szezont húzott le eddig a Forma-1-ben, a Haas istállónál, és 43 futamon 12 pontot szerzett eddigi pályafutása során.
Boldog születésnapot!
... További posztokKevesebb poszt
A Forma-2-es pontversenyállása a jeddahi forduló után. Théo Pourchaire botlott, ez pedig a riválisoknak megnyitotta az utat, akik közül jó páran élni tudtak a lehetőséggel és igazán szorossá tette két versenyhétvégét követően az idényt. ... További posztokKevesebb poszt
A jeddahi versenyhétvége egyik megbúvó híre volt, hogy az FIA változtatott a sport szabályzaton és többé nem osztanak büntetőpontokat pályaelhagyásokért. A hírnek valószínűleg a legjobban Pierre Gasly örült, akinek a license mellett már most is 10 egység szerepel és május 22-ig ez a szám nem is csökken. Úgy tűnik a pilóták végül elérték, hogy a szövetség vizsgálja felül a büntetőpont rendszert és arra használja amire való: jelesül a veszélyes vezetést szankcionálja. ... További posztokKevesebb poszt
Az FIA-nak sikerült újfent kinevettetnie magát.🤡 ... További posztokKevesebb poszt

Az FIA továbbra is bohócok gyülekezete - Padlógáz
padlogazf1.hu
Kicsit jobban utánanéztem, mi volt ez az egész bohózat Alonso dobogós helyezése körül. És újfent arra a következtetésre jutottam, hogy úgy általánosan az FIA, azon belül is a Forma-1-e...Jó reggelt kívánunk mindenkinek! Napindítóként Guanyu Zhou egyik tanulságos kijelentését osztjuk meg veletek. A kínai pilóta a RaceFansnak nyilatkozva mondta, hogy őrület, ami idén a középmezőnyben zajlik és emiatt a 9. és 13. hely között ők bárhol végezhetnek egy-egy futam végén. Az Alfa Romeo versenyzője rámutatott, hogy egyetlen kis hiba elég arra, hogy a mezőny hátsó felébe száműzzön és tönkre tegye a versenyedet. Zhou szavait támasztja alá Esteban Ocon esete a Bahreini Nagydíjon, ahol a rossz rajtpozíció felvétel a francia pilóta futamának teljes csődjéhez vezetett. ... További posztokKevesebb poszt
Nagyon kis különbség van jelenleg közöttük, így nyilván, ha csak az autóra támaszkodnak nem jutnak előrébb. Most igazán számít a rutin, gondolok itt az ívek és kanyarcsúcspontok használatára, az előzések és védekezés kivitelezésére, illetve az abroncsok kezelésére. Ha az élmezőny is hasonló lenne, igazán izgalmas futamokat kapnánk. Egyenlőre azon a véleményen vagyok, hogy az F2 sokkal izgalmasabb a "nagy tesónál".
Bár a Mercedesnél nem sokan találnak okot az örömre, azért egy valaki igen. George Russell úgy látja, hogy a szaúdi hétvégéből kihozták a maximumot és egy lépést sikerült tenniük a helyes irányba. A brit pilóta szavait azzal támasztotta alá, hogy volt egy erős időmérő edzésük, amelyen a 4. helyet sikerült megszereznie illetve a futamon a reálisan elérhető maximális pontmennyiséget sikerült begyűjteniük. Russell a nyilatkozatát azzal zárta a RaceFans kérdéseire válaszolva, hogy összességében jó érzés volt az autót vezetni és hamarosan még jobbak lesznek. ... További posztokKevesebb poszt
A Mercedes technikai igazgatója Andrew Shovlin abban bízik, hogy Melbourne-ben már ténylegesen a dobogós helyezésért fognak harcolni. Látva az eddigi versenyképet alsó hangon legalább az Aston Martin tempóját kellene produkálniuk, miközben a szakértők szerint az egyik legjobb versenypályájuk lehet az albert parki aszfaltcsík. Így különösen nem tűnik egyszerűen a kitűzött előzetes cél elérése. ... További posztokKevesebb poszt
A Haas mérnöki stábjából néhányan egy helyi iskolába mentek, ahol a mérnöki karrier tanácsadás mellett bemutatták, milyen egy versenyhétvége egy motorsport csapatban. ... További posztokKevesebb poszt
Ez mi??? 😂😂😂 ... További posztokKevesebb poszt
Ez az új faketaxi?
Hatalmas 🤣🤣🤣
😅 😅 😅 😅 😅
Tivadar Kunkli 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😀
Jók a csajok.. 🤣🤣🤣🤣
Anyátok. Nyugodtan rugjatok ki a csoportból beteg faszok .
Elèg ízlèstelen alkotás ,annyi szent. Ahányszor látom 🤮
Undorító🤑
A kis szöszit megpörgetik két csúcs között. 🙂
Az Fia hivatalosan meghirdette a Forma-1-es gumiszállítói pályázatát a 2025, 2026, 2027 és opciósan a 2028-as szezonra. A jelenlegi olasz gumigyártó, Pirelli számít továbbra is a legnagyobb favoritnak a pályázat megnyerésére, de korábban már lehetett hallani a Bridgestone, Hankook, Michelin és GoodYear érdeklődéséről. A pályázat megnyerése esetén a Forma-1 mellett a Forma-2-be és Forma-3-ba is abroncsokat kell szállítania a nyertesnek. ... További posztokKevesebb poszt
Csak a jó Linglong
Ma ünnepelné 63. születés napját Ayrton Senna, az időmérő edzések koronázatlan királya. A 3 világbajnoki címe mellé 65 pole-pozíció, 41 győzelem és 80 dobogós helyezést gyűjtött Forma-1-es pályafutása alatt. ... További posztokKevesebb poszt