Connect with us

Minden, ami F1 – Hírfolyam

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
2 minutes ago
Padlógáz

Újabb Forma-1-es botrány van a levegőben ezúttal az érintett fél Nelson Piquest és Lewis Hamilton.😱 A háromszoros brazil világbajnok még tavaly novemberben egy podcastban bírálta a Mercedes pilótáját a Brit Nagydíjon okozott ütközésért, viszont a vád szerint rasszista stílusban. Bár a podcast lassan egy éve került felvételre most került nyilvánosságra az ügy a közösségi médiában és kapott nagy figyelmet. A fókuszba a "neguinho" szó és annak jelentése került, amelyet egyszerre használják pejoratív értelemben, a tiltott szó szinonimájaként a portugál nyelvben valamint baráti köszöntésre amit is nem csak a színesbörű, hanem a a fehér emberek számára is mondják szlengesen. Mindenesetre a Forma-1 és a Mercedes szinte egyszerre tett ki nyilatkozatot Lewis Hamilton megvédéséről, érdemei kiemeléséről és a rasszizmus semmilyen formájában való megtűréséről. ... További posztokKevesebb poszt

Újabb Forma-1-es botrány van a levegőben ezúttal az érintett fél Nelson Piquest és Lewis Hamilton.😱 A háromszoros brazil világbajnok még tavaly novemberben egy podcastban bírálta a Mercedes pilótáját a Brit Nagydíjon okozott ütközésért, viszont a vád szerint rasszista stílusban. Bár a podcast lassan egy éve került felvételre most került nyilvánosságra az ügy a közösségi médiában és kapott nagy figyelmet. A fókuszba a neguinho szó és annak jelentése került, amelyet egyszerre használják pejoratív értelemben, a tiltott szó szinonimájaként a portugál nyelvben valamint baráti köszöntésre amit is nem csak a színesbörű, hanem a a fehér emberek számára is mondják szlengesen. Mindenesetre a Forma-1 és a Mercedes szinte egyszerre tett ki nyilatkozatot Lewis Hamilton megvédéséről, érdemei kiemeléséről és a rasszizmus semmilyen formájában való megtűréséről.
31 minutes ago
Padlógáz

A Ferrari versenyzőinek értékelése az új Forma-1 játékban: ... További posztokKevesebb poszt

A Ferrari versenyzőinek értékelése az új Forma-1 játékban:Image attachment
1 hour ago
Padlógáz

A legtöbb győzelem egy Forma-1-es csapatnál, anélkül, hogy világbajnoki címet nyertek volna. Valahol sorsszerű, hogy három korábbi Ferrari pilóta is ezen lista tetején helyezkedik el. ... További posztokKevesebb poszt

A legtöbb győzelem egy Forma-1-es csapatnál, anélkül, hogy világbajnoki címet nyertek volna. Valahol sorsszerű, hogy három korábbi Ferrari pilóta is ezen lista tetején helyezkedik el.

Hosszászólások

Reméljük Leclerc nem kerül fel erre a listára mint listavezető, de máshogyan se.

View more comments

2 hours ago
Padlógáz

A Red Bull pilóták értékelése a játékban: ... További posztokKevesebb poszt

A Red Bull pilóták értékelése a játékban:Image attachment
2 hours ago
Padlógáz

"A király hazatér" - hirdeti ez a szurkolói plakát utalva Lewis Hamilton sikerei Silverstone-ban. A brit versenyzőt nem véletlenül tartják a brit pálya egyik legjobbjának, hiszen már 8 futamgyőzelmet aratott rajta pályafutása alatt. ... További posztokKevesebb poszt

A király hazatér - hirdeti ez a szurkolói plakát utalva Lewis Hamilton sikerei Silverstone-ban. A brit versenyzőt nem véletlenül tartják a brit pálya egyik legjobbjának, hiszen már 8 futamgyőzelmet aratott rajta pályafutása alatt.
3 hours ago
Padlógáz

Az Aston Martin versenyzőinek értékelése az új játékban: ... További posztokKevesebb poszt

Az Aston Martin versenyzőinek értékelése az új játékban:Image attachment
3 hours ago
Padlógáz

Napi kérdés: a 2000-es években sokáig Jenson Button számított a legnagyobb tehetségnek a brit versenyzők közül a Forma-1-es rajtrácson. A kérdésünk az, hogy a brit versenyző hány dobogós helyezést ért el Silverstone-ban? ... További posztokKevesebb poszt

Napi kérdés: a 2000-es években sokáig Jenson Button számított a legnagyobb tehetségnek a brit versenyzők közül a Forma-1-es rajtrácson. A kérdésünk az, hogy a brit versenyző hány dobogós helyezést ért el Silverstone-ban?

Hosszászólások

Button egy vicc volt...

3

0

View more comments

4 hours ago
Padlógáz

Az Alpine pilótáinak értékelése az új Forma-1 játékban: ... További posztokKevesebb poszt

Az Alpine pilótáinak értékelése az új Forma-1 játékban:Image attachment
4 hours ago
Padlógáz

A Pirelli szerint az eddigi legnagyobb kihívás elé fogják állítani az idei versenygumikat Silverstone-ban. A Forma-1 hivatalos gumibeszállítója arra számít, hogy a 18 colos kerekek valódi erőpróbája a Brit Nagydíjon fog megtörténni, hiszen a gumikból rengeteg energiát kivesznek a nagytempójú nyújtott kanyarok. Nem véletlenül kapcsolódik az elmúlt évek néhány gumibotránya a brit helyszínhez, ahol még a legkeményebb keverékek is extrém terhelésnek vannak kitéve. ... További posztokKevesebb poszt

A Pirelli szerint az eddigi legnagyobb kihívás elé fogják állítani az idei versenygumikat Silverstone-ban. A Forma-1 hivatalos gumibeszállítója arra számít, hogy a 18 colos kerekek valódi erőpróbája a Brit Nagydíjon fog megtörténni, hiszen a gumikból rengeteg energiát kivesznek a nagytempójú nyújtott kanyarok. Nem véletlenül kapcsolódik az elmúlt évek néhány gumibotránya a brit helyszínhez, ahol még a legkeményebb keverékek is extrém terhelésnek vannak kitéve.
5 hours ago
Padlógáz

Az egészet már megmutattuk, most csapatonként lebontva a pilóták értékelése az F1 2022 játékban.

Így értékelik a Mercedes pilótáit:
... További posztokKevesebb poszt

Az egészet már megmutattuk, most csapatonként lebontva a pilóták értékelése az F1 2022 játékban.Így értékelik a Mercedes pilótáit:Image attachment

Hosszászólások

Rosszul írtátok 2022 🙂

View more comments

5 hours ago
Padlógáz

A McLaren biztosan teljesen új versenyzői felállással folytatja a következő idényben a Formula-E-ben. A wokingi csapat a Mercedes Formula-E alakulatát veszi át, azonban a pilóták közül se Nyck de Vries, se Stoffel Vandoorne nem fog maradni. Ebben mondjuk túl sok meglepetés nincsen, hiszen egyik pilótának sincsen kellemes emlékei a jelenlegi McLaren vezetésről. Vandoorne-t a Hondás korszakban szorították háttérbe bevallása szerint míg de Vries helyett Lando Norrist favorizálták Zak Brownék a junior kategóriákban. ... További posztokKevesebb poszt

A McLaren biztosan  teljesen új versenyzői felállással folytatja a következő idényben a Formula-E-ben. A wokingi csapat a Mercedes Formula-E alakulatát veszi át, azonban a pilóták közül se Nyck de Vries, se Stoffel Vandoorne nem fog maradni. Ebben mondjuk túl sok meglepetés nincsen, hiszen egyik pilótának sincsen kellemes emlékei a jelenlegi McLaren vezetésről. Vandoorne-t a Hondás korszakban szorították háttérbe bevallása szerint míg de Vries helyett Lando Norrist favorizálták Zak Brownék a junior kategóriákban.

Hosszászólások

Hol folytatják akkor formula e - Ben nem maradnak? V más sorozatba?

View more comments

6 hours ago
Padlógáz

Carlos Sainz két dobogóra - futamgyőzelem nélkül - áll egy kellemetlen rekord megdöntésétől: a legtöbb dobogós helyezés anelkül, hogy futamon nyerne. Ezt a nem igazán dicső csúcsot jelenleg Nick Heidfeld tartja, aki 13 dobogóig jutott anélkül, hogy nyerni tudjon. A svéd Stefan Johansson a második ezen a listán, 12 dobogóval, míg a harmadik helyen jelenleg Sainz és Chris Amon állnak, 11-11 dobogóval győzelem nélkül... ... További posztokKevesebb poszt

Carlos Sainz két dobogóra - futamgyőzelem nélkül - áll egy kellemetlen rekord megdöntésétől: a legtöbb dobogós helyezés anelkül, hogy futamon nyerne. Ezt a nem igazán dicső csúcsot jelenleg Nick Heidfeld tartja, aki 13 dobogóig jutott anélkül, hogy nyerni tudjon. A svéd Stefan Johansson a második ezen a listán, 12 dobogóval, míg a harmadik helyen jelenleg Sainz és Chris Amon állnak, 11-11 dobogóval győzelem nélkül...
6 hours ago
Padlógáz

A Pirelli erősebb első gumikat tervez a 2023-as szezonra. Az idei 18 colos gumikra történő váltással és az új szabályok szerint épült autókkal a pilóták közül néhányan alulkormányzottságra panaszkodtak, melyekre a hivatalos gumibeszállító nem számított. A Pirelli, hogy kijavítsa a problémát, ezért változtat az első gumikon, melyeknél a probléma főleg a lassú kanyarokban fordul elő. ... További posztokKevesebb poszt

A Pirelli erősebb első gumikat tervez a 2023-as szezonra. Az idei 18 colos gumikra történő váltással és az új szabályok szerint épült autókkal a pilóták közül néhányan alulkormányzottságra panaszkodtak, melyekre a hivatalos gumibeszállító nem számított. A Pirelli, hogy kijavítsa a problémát, ezért változtat az első gumikon, melyeknél a probléma főleg a lassú kanyarokban fordul elő.
7 hours ago
Padlógáz

Megjelent a hivatalos Forma-1-es játék pilótaértékelései. Kinek a számával nem értetek egyet? ... További posztokKevesebb poszt

Megjelent a hivatalos Forma-1-es játék pilótaértékelései. Kinek a számával nem értetek egyet?

Hosszászólások

Latifi 20-al többet kapott mint kéne 🙁

Sainz nem hinném hogy jobb pilóta lenne mint Vettel😂

Perez Bottas Sainz Vettel csere...

View more comments

8 hours ago
Padlógáz

Az FW14B beindítása a Goodwoodi sebesség fesztiválon. Az autó az elrugaszkodás előtti pillanatokban jól láthatóan beizzítja az aktív felfüggesztését, mielőtt Nigel Mansell a gázpedálra lépne. ... További posztokKevesebb poszt

8 hours ago
Padlógáz

Jó reggelt kívánunk mindenkinek! A nap első posztjában a heti McLaren szponzor bejelentésnek teszünk eleget. Zak Brown ezúttal Szaúd-Arábia északnyugati részén elterülő NEOM épülő modern, fenntartható városával és a város építéséért felelős project céggel kötött névadó szponzori megállapodást. A NEOM neve és logói a csapat Extreme-E és Formula-E autói lesznek láthatóak, emellett a megállapodás alapján az alakulatok névadó szponzorai lesznek. ... További posztokKevesebb poszt

Jó reggelt kívánunk mindenkinek! A nap első posztjában a heti McLaren szponzor bejelentésnek teszünk eleget. Zak Brown ezúttal Szaúd-Arábia északnyugati részén elterülő NEOM épülő modern, fenntartható városával és a város építéséért felelős project céggel kötött névadó szponzori megállapodást. A NEOM neve és logói a csapat Extreme-E és Formula-E autói lesznek láthatóak, emellett a megállapodás alapján az alakulatok névadó szponzorai lesznek.
18 hours ago
Padlógáz

Egy chilezős Alex Albon képpel kívánunk mindenkinek jó éjszakát és jó pihenést. ... További posztokKevesebb poszt

Egy chilezős Alex Albon képpel kívánunk mindenkinek jó éjszakát és jó pihenést.
19 hours ago
Padlógáz

A korábbi Forma-1-es versenyző, Gerhard Berger meg van győződve róla, hogy amennyiben Alonso idén egy Red Bullt vagy egy Ferrarit vezetne, megnyerné a világbajnokságot. Ezzel együtt az osztrák szerint Alonso jóval többször is lehetett volna bajnok, pl. ha a Mercedeshez igazol anno a McLaren helyett (mondjuk ezzel nem mondott túlságosan merészet, azzal a Mercivel több más pilóta is világbajnok lett volna legelabb egyszer).

"Száz százalékig biztos vagyok benne, hogy ha egy Red Bullban vagy egy Ferrariban ülne, megnyerné a világbajnokságot.
Az ő tehetségével öt világbajnoki címet is szerezhetett volna, azt kell, hogy mondjam. Viszont amikor a McLarenhez igazolt, bezárta maga előtt az ajtókat. Egy Mercedesben ülve minden bizonnyal több trófeája lenne.“
... További posztokKevesebb poszt

A korábbi Forma-1-es versenyző, Gerhard Berger meg van győződve róla, hogy amennyiben Alonso idén egy Red Bullt vagy egy Ferrarit vezetne, megnyerné a világbajnokságot. Ezzel együtt az osztrák szerint Alonso jóval többször is lehetett volna bajnok, pl. ha a Mercedeshez igazol anno a McLaren helyett (mondjuk ezzel nem mondott túlságosan merészet, azzal a Mercivel több más pilóta is világbajnok lett volna legelabb egyszer).Száz százalékig biztos vagyok benne, hogy ha egy Red Bullban vagy egy Ferrariban ülne, megnyerné a világbajnokságot.
Az ő tehetségével öt világbajnoki címet is szerezhetett volna, azt kell, hogy mondjam. Viszont amikor a McLarenhez igazolt, bezárta maga előtt az ajtókat. Egy Mercedesben ülve minden bizonnyal több trófeája lenne.“
19 hours ago
Padlógáz

Íme Silverstone madártávlatból. Még jól kivehetők a korábban használt nyomvonalak egyes szakaszai. ... További posztokKevesebb poszt

Íme Silverstone madártávlatból. Még jól kivehetők a korábban használt nyomvonalak egyes szakaszai.
20 hours ago
Padlógáz

A hírek szerint így fog kinézni a McLaren Formula E autója: ... További posztokKevesebb poszt

A hírek szerint így fog kinézni a McLaren Formula E autója:

Hosszászólások

Orange Arrow. Baszó nagyon!

Nagyon ronda

Kinek mi, sztem nagyonis patika, ami zavar az E... 😏

View more comments

20 hours ago
Padlógáz

Korábbi kérdésünkre a válasz: az első Forma-1-es versenyt Silverstone-ban Emilio Giuseppe „Nino” Farina, közismertebb nevén Nino Farina nyerte egy Alfa Romeo 158-sal. Érdekesség, hogy a versenygépet még a háború előtt készítették, de még mindig a kor leggyorsabb Forma-1-es autójának számított. ... További posztokKevesebb poszt

Korábbi kérdésünkre a válasz: az első Forma-1-es versenyt Silverstone-ban Emilio Giuseppe „Nino” Farina, közismertebb nevén Nino Farina nyerte egy Alfa Romeo 158-sal. Érdekesség, hogy a versenygépet még a háború előtt készítették, de még mindig a kor leggyorsabb Forma-1-es autójának számított.
21 hours ago
Padlógáz

Angliában sosem tudni, milyen időre számíthatunk. Melyik legyen a hétvégén? ... További posztokKevesebb poszt

Angliában sosem tudni, milyen időre számíthatunk. Melyik legyen a hétvégén?Image attachmentImage attachment
21 hours ago
Padlógáz

Mika Häkkinen elvitte egy körre az 1990-es MP4/5B versenyautót Goodwoodban. Egyszerűen nem lehet megunni ezeknek a régi autóknak a hangját és látványát. ... További posztokKevesebb poszt

22 hours ago
Padlógáz

Következik a Brit Nagydíj, üzeni a Mercedes. ... További posztokKevesebb poszt

Következik a Brit Nagydíj, üzeni a Mercedes.
22 hours ago
Padlógáz

Az Aston martin csapatfőnöke elismerte, hogy Sebastian Vettel többet képes kihozni a versenyautóból. Ehhez mondjuk nagy tudás nem kellett, aki látta a versenyeket, főleg Barcelona után, az láthatta a saját szemével a különbséget.😅 ... További posztokKevesebb poszt

Az Aston martin csapatfőnöke elismerte, hogy Sebastian Vettel többet képes kihozni a versenyautóból. Ehhez mondjuk nagy tudás nem kellett, aki látta a versenyeket, főleg Barcelona után, az láthatta a saját szemével a különbséget.😅
23 hours ago
Padlógáz

A Pirelli előzetese a hétvégi Brit Nagydíjra. ... További posztokKevesebb poszt

A Pirelli előzetese a hétvégi Brit Nagydíjra.
23 hours ago
Padlógáz

Napi meme: Nem hittem volna, hogy ezt írom, de Guanyu Zhou egyáltalán nem számít a klasszikus fizetős versenyzők közé. Valóban megérdemelt egy Forma-1-es ülést és be kell látnom a tévedésem. Kár, hogy a többség még nem így látja. ... További posztokKevesebb poszt

Napi meme: Nem hittem volna, hogy ezt írom, de Guanyu Zhou egyáltalán nem számít a klasszikus fizetős versenyzők közé. Valóban megérdemelt egy Forma-1-es ülést és be kell látnom a tévedésem. Kár, hogy a többség még nem így látja.

Hosszászólások

Egyértelműen peches volt eddig, viszont a versenytempója megvan és lesz jobb is. Kimerem jelenteni Bottassal feltudja venni a versenyt. Megérdemli az ülését.

Rokonszenves pali és azt kell mondjam, otthon van a pályán. Nem egy MazeSpin

Ácsi...azért mert nem annyira k.rvasz.r, még a megérdemléstől messze van. Megérdemelni bajnokok érdemlik meg.

En is kezdem megkedvelni a kinait

View more comments

1 day ago
Padlógáz

A német Auto Motor und Sport információ szerint a Forma-1 kompromisszumos megoldást találta magas infláció okozta költségvetési sapka gondokra panaszkodó csapatok részére. A körülbelül 140 millió dolláros költségkeretet 3-4 millió dollárral növelnék meg, de ezért cserébe később a bajnokság első felében végzett csapatok kevesebb pénzdíjazásban részesülnének. A hírek szerint az eddig a plafon megemelése ellen küzdő kiscsapatok is hajlandóak az ötlet továbbvitelére és megoldására, hiszen az ő alapvető érdekeiket nem sértené meg valamint hátrányba sem kerülnének a pillanatnyi kedvezményben részesülő nagycsapatokkal szemben. ... További posztokKevesebb poszt

A német Auto Motor und Sport információ szerint a Forma-1 kompromisszumos megoldást találta magas infláció okozta költségvetési sapka gondokra panaszkodó csapatok részére. A körülbelül 140 millió dolláros költségkeretet 3-4 millió dollárral növelnék meg, de ezért cserébe később a bajnokság első felében végzett csapatok kevesebb pénzdíjazásban részesülnének. A hírek szerint az eddig a plafon megemelése ellen küzdő kiscsapatok is hajlandóak az ötlet továbbvitelére és megoldására, hiszen az ő alapvető érdekeiket nem sértené meg valamint hátrányba sem kerülnének a pillanatnyi kedvezményben részesülő nagycsapatokkal szemben.
1 day ago
Padlógáz

A legkevesebb kört idén Carlos Sainz teljesítette. Azonban a top-listára rápillantva az egyéni hibáktól függetlenül jól látszik, hogy főleg Ferrari erőforrást használó versenyzők találhatóak meg benne, jelezve a megbízhatósági problémákat. Sebastian Vettel második helyezése pedig egy anomália, hiszen a német pilóta az első két versenyhétvégét kihagyni kényszerült. ... További posztokKevesebb poszt

A legkevesebb kört idén Carlos Sainz teljesítette. Azonban a top-listára rápillantva az egyéni hibáktól függetlenül jól látszik, hogy főleg Ferrari erőforrást használó versenyzők találhatóak meg benne, jelezve a megbízhatósági problémákat. Sebastian Vettel második helyezése pedig egy anomália, hiszen a német pilóta az első két versenyhétvégét kihagyni kényszerült.
1 day ago
Padlógáz

Érdekes és logikus hozadéka van a Red Bull és az Oracle házasságának. A számítógépes szoftver gép segítségével a bikás csapat a versenyek élő leszimulálásában és az optimális stratégia kiválasztásában kapnak óriási segítséget. Összességében 20%-kal több szimulációt tudnak lefuttatni, mint a korábbi években, amikor ezt maguk végezték. Így egy stratégiai döntés több lehetséges végkimenetelét tudják leellenőrizni futamok bármelyik pillanatában és a több információ végső soron jobb eredményekhez vezethet. ... További posztokKevesebb poszt

Érdekes és logikus hozadéka van a Red Bull és az Oracle házasságának. A számítógépes szoftver gép segítségével a bikás csapat a versenyek élő leszimulálásában és az optimális stratégia kiválasztásában kapnak óriási segítséget. Összességében 20%-kal több szimulációt tudnak lefuttatni, mint a korábbi években, amikor ezt maguk végezték. Így egy stratégiai döntés több lehetséges végkimenetelét tudják leellenőrizni futamok bármelyik pillanatában és a több információ végső soron jobb eredményekhez vezethet.

Hosszászólások

Na ez már durva 🙄

Nos nem véletlenül névadó szponzor az ORACLE. És akkor most mi lesz ???, majd kitalálják MERCEDESnél hogy ezzel előnyben van a Red Bull és gyorsan még kevesebb tesztet engedélyeznek majd nekik ???. Csak azért hozom ezt fel mert nem véletlen hogy ez szóba kerül nem csak itt hanem külföldi oldalakon is. Aki utána néz az ORACLEnek tudja mivel foglalkoznak, érdekes hogy most hirtelen mindenki az ORACLE és Red Bull Racing kapcsolatáról ír, hogy milyen előnyökkel párosul a kapcsolatuk.

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Sebastian Vettel 2013-as szezonja. ... További posztokKevesebb poszt

Sebastian Vettel 2013-as szezonja.
1 day ago
Padlógáz

Napi kérdés: az első Forma-1-es futamot, Silverstone-ban tartották 1950 május 13-án. Ki nyerte meg a versenyt és milyen autót vezetett? ... További posztokKevesebb poszt

Napi kérdés: az első Forma-1-es futamot, Silverstone-ban tartották 1950 május 13-án. Ki nyerte meg a versenyt és milyen autót vezetett?

Hosszászólások

Giuseppe Farina, Alfa Romeo

Nino Farina egy Alfa Romeo mögött.

Nino Farina Alfa Romeo

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Nigell Mansell, FW14B, Goodwood. Nézzétek és halgassátok! ... További posztokKevesebb poszt

1 day ago
Padlógáz

Frédérick Vasseaur szerint nem volt jogos az negatív kampány, amit a tavalyi évben Guanyu Zhou leigazolása miatt kaptak. Kifogásolta, hogy mindenki azzal vádolta őket csak a kínai szponzori pénzek miatt választották Zhout. Véleménye szerint a Forma-2-ben megmutatta, hogy nagyon jó versenyző a kínai pilóta és nem szokatlan, hogy egy pilóta szerződtetésével szponzori pénzek is érkeznek a házhoz. Ilyen alapon mindenkit meg lehetne vádolni, hogy csak a pénze miatt igazolja le pilótáit. Végső soron ez egy üzleti kérdés és senki nem akar éhen halni. ... További posztokKevesebb poszt

Frédérick Vasseaur szerint nem volt jogos az negatív kampány, amit a tavalyi évben Guanyu Zhou leigazolása miatt kaptak. Kifogásolta, hogy mindenki azzal vádolta őket csak a kínai szponzori pénzek miatt választották Zhout. Véleménye szerint a Forma-2-ben megmutatta, hogy nagyon jó versenyző  a kínai pilóta és nem szokatlan, hogy egy pilóta szerződtetésével szponzori pénzek is érkeznek a házhoz. Ilyen alapon mindenkit meg lehetne vádolni, hogy csak a pénze miatt igazolja le pilótáit. Végső soron ez egy üzleti kérdés és senki nem akar éhen halni.

Hosszászólások

Schumachernel jobbnak tartom a srácot.. Egy Bottast képes megverni azért az nem rossz teljesítmény, első szezonja még csak.

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Stefano Domenicali korábban megpendítette, hogy a Francia Nagydíjat a Paul Ricardról Nizzába költöztétnék. Később a Liberty Media vezetőjének Greg Maffeinak kellett magyarázkodnia, hogy ezzel a lépéssel nem Monacói Nagydíjra helyeznek nyomást, aminek a jövője a Forma-1-ben egyre bizonytalanabb. Egy nizzai Francia Nagydíj azért jelenthet konkurenciát a hercegségi versenyre, hiszen mindössze 30 perc autóútra van a két város egymástól. ... További posztokKevesebb poszt

Stefano Domenicali korábban megpendítette, hogy a Francia Nagydíjat a Paul Ricardról Nizzába költöztétnék. Később a Liberty Media vezetőjének Greg Maffeinak kellett magyarázkodnia, hogy ezzel a lépéssel nem Monacói Nagydíjra helyeznek nyomást, aminek a jövője a Forma-1-ben egyre bizonytalanabb. Egy nizzai Francia Nagydíj azért jelenthet konkurenciát a hercegségi versenyre, hiszen mindössze 30 perc autóútra van a két város egymástól.
1 day ago
Padlógáz

Az Alfa Romeónál érdekesen dicsérték meg Guanyu Zhou-t. A kínai versenyzővel kapcsolatos kérdésekre válaszolva kiemelték úgy tud egy versenyhétvége alatt lépésről lépésre egyre gyorsabb és magabiztosabb lenni, hogy közben nem hibázik és töri össze az autóját. A csapat egyik mérnöke szerint fényes lehet a jövője a Forma-1-ben, de véletlenül se utaltak arra, hogy a jövője szorosan összefonódva az Alfa Romeóval. 😯 ... További posztokKevesebb poszt

Az Alfa Romeónál érdekesen dicsérték meg Guanyu Zhou-t. A kínai versenyzővel kapcsolatos kérdésekre válaszolva kiemelték úgy tud egy versenyhétvége alatt lépésről lépésre egyre gyorsabb és magabiztosabb lenni, hogy közben nem hibázik és töri össze az autóját. A csapat egyik mérnöke szerint fényes lehet a jövője a Forma-1-ben, de véletlenül se utaltak arra, hogy a jövője szorosan összefonódva az Alfa Romeóval. 😯

Hosszászólások

Nem is látunk túl sok "csirkelábat" az Alfa autóján 😀 Ha beállnak mögé, akkor maradhat, egyszerű a képlet 😀 Ügyes, nem erről van szó, de idén a pletykák szerint a családja tolta bele a pénzt, ami az üléshez kellett,de ott is véges a keret.

Ha így folytatja szerintem még jóóó sok ev múlva Ferrari pilóta is lehet.

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Ma ünnepli 37. születésnapját 2016 világbajnoka, Nico Rosberg.

Boldog születésnapot!
... További posztokKevesebb poszt

Ma ünnepli 37. születésnapját 2016 világbajnoka, Nico Rosberg.Boldog születésnapot!
1 day ago
Padlógáz

Mika Häkkinen is jelen volt tegnap Goodwoodban. ... További posztokKevesebb poszt

Mika Häkkinen is jelen volt tegnap Goodwoodban.Image attachment
1 day ago
Padlógáz

!!!Szabadítsátok ki Pierre Gaslyt!!!

🧐Sergio Pérez szerződéshosszabbítása után mindenki arra számított, hogy Pierre Gasly rövid úton távozik az AlphaTauritól és a Red Bull családból és máshol folytatja a Forma-1-es pályafutását. Mi magunk is úgy számoltunk, hogy az idei pilóta piac egyik főszereplőjévé lép elő és az egyik legfelkapottabb versenyző lesz a csapatok körében. Ehhez képest Helmut Marko és Franz Tost meglehetősen rövidre zárta a témát és Montrealban a csapatfőnök szóban már jelezte, majd a futamot követően meg is érkezett a hivatalos megerősítés a francia pilóta maradásáról. Az AlphaTauri így egy meglehetősen furcsa szituációban várhatja a 2022-es idény hátralevő részét valamint a 2023-as teljes évet ezzel a döntéssel, amivel jóformán minden érintett vesztett.

😞Pierre Gasly egyértelműen a vesztesek között van. Nem feltétlenül azért, mert az AlphaTaurinál marad, hanem azért, mert a piacot se tesztelhette és nem mérhette fel a saját lehetőségeit A fiókcsapathoz való visszaminősítése után évekig hangoztatta, hogy ismét az anyacsapatnál akarja bizonyítani a képességeit. Az AlphaTauri valaha volt legsikeresebb versenyzője lett az egy futamgyőzelmével és további két dobogós helyezésével. A tavalyi idényében is főleg időmérő edzéseken rendre megviccelte a nagyobb csapatokat. Bár az idei szezonja nem alakult fényesen eddig, de bízhatott abban, hogy a McLarentől vagy az Aston Martintól fog ajánlatokat kapni. Bár egyik se az a kimondott top-csapat de előbbi esetben három éven belül megkaphatta volna a világbajnoki harcra kész technikát.

🤔Sergio Pérez 2024-es idény végéig tartó új szerződésével el is dőlt, hogy minden kapu bezárult a Red Bullhoz való visszatéréshez és foglalkozhat komolyan saját jövőjével. Érződött is, hogya 26 éves versenyző egyértelműen minél hamarabb megakarta szakítani a Red Bullhoz való kötődését a nyilatkozatai alapján. Joggal bizakodhatott abban, hogy ebben az esetben Helmut Markoék nem élnek az opciós jogukkal és hagyják hasonlóan távozni, mint korábban Carlos Sainzot vagy egy Alex Albon-féle kölcsönszerződéssel versenyezhetne máshol. Pont emiatt érkezhetett ügyvédei társaságában Bakuba, hogy a kontraktusát vagy felbontsák az idei szezon végeztével vagy szabadabb beleszólásuk legyen a csapatválasztásba és a lehetőségek mérlegelésében.

😟Helmut Marko és Franz Tost azonban ebben láthatóan nem voltak partnerek és csak is kizárólag a csapat érdekeit helyezték előtérbe. A középmezőny továbbra is rendkívül sűrű és egy francia pilótához hasonló kvalitású versenyző dönthet akár a konstruktőri 5. vagy 9. helyezettről. Elég ha csak a Haas esetét vesszük alapul, ahol a technika adott bizonyos esetekben egy-egy jó eredményre, de a pilóták hibái miatt nem sikerül maximalizálni az eredményeket. Egy konstruktőri világbajnokságban egy ilyen különbség pedig dollár tízmilliókba, ha nem többe mérhető, amit egy csapatvezető sem akarna veszni hagyni. Ebből a szempontból teljesen jogos, hogy ragaszkodtak Pierre Gaslyhoz. Csak hogy az AlphaTaurinak van egy másik feladata, mégpedig a pilóta nevelés és a tehetségek felkutatását. Pérez szerződéshosszabbításakor már elmondtam, hogy 2024-es szezon végére tudniuk kell Christian Horneréknek, hogy kit ültetnek majd a mexikói helyére Max Verstappen csapattársaként, ha visszavonul. Most ennek a célnak adtak egy nagy pofont.

😬Yuki Tsunodának ezzel egyértelműen megüzenték, hogy hosszútávon nem számolnak vele a Red Bull anyacsapatánál. Ha egy versenyzőről nem tudják elhinni, hogy harmadik idényére se tudna egy középcsapat vezére lenni, akkor annak nincsen sok keresni valója egy top-csapatnál. George Russell éveken át játszotta az egyszemélyes hadsereg szerepét a Williamsnél, Charles Leclerc egyetlen Saubernél eltöltött idénye alatt első számú versenyző lett. Carlos Sainzra a McLaren tudott építeni, míg Lando Norris teljes mértékben belerázódott a Forma-1-be 2019-ben és 2020-ban. A spanyol versenyző hathatós közreműködése kellett, hogy a wokingi csapat 2020-ban a harmadik helyen végezzen majd egy évvel később ő jelentette a különbséget a Ferrari és a McLaren csatájában.

😔Elfelejtjük, hogy a Mercedes korszak előtt Valtteri Bottas a Williams első számú versenyzője volt. Ha nem is látványosan, de rendre elverte a Felippe Massát a közös idényeik alatt és nem véletlenül kellett érte fájdalom díjat fizetnie Toto Wolfféknak, amikor elhozták Nico Rosberg visszavonulása után. Ebben a szezonban pedig az Alfa Romeót vitte a hátán az első kilenc versenyhétvégén. Tsunodában jelenleg ezt a potenciált nem látják, ami a hosszú távú jövője szempontjából vet fel komoly kérdéseket. Pár évig még kaphat ülést az AlphaTaurinál, de komoly csapatnál komoly eredmények elérésére nem lesz lehetősége a dolgok jelenlegi állása szerint.

😫A hír meglehetősen kellemetlenül érintette a Forma-2-es Red Bull junior pilótákat. Az öt versenyző még az idény kezdete előtt úgy számolhatott, hogy a legjobb közülük feljuthat az AlphaTauriba. Bár a két újonc, Ayumu Iwasa és a tavalyi Forma-3-as bajnok, Dennis Hauger esetén erre kisebb esély volt, a norvég pilóta pont az elmúlt versenyhétvégeken kezdett egyre jobban teljesíteni sorozatban. Akik joggal pályázhattak, az Jehan Daruvala, Liam Lawson és Jüri Vips voltak, utóbbi két személyről gondoltuk, hogy nagy eredményeket érhetnek el 2022-ben a Forma-2-ben. A valóság ezzel szemben kiábrándító lett. Lawson alatt a technika kotlik meg rendszeresen és ezért nincsen esélye a bajnoki harcban, Vips a versenyeken rendre hibázik és esik ki vezető helyről emellett most egy botrány miatt lett tabu az ő személye. Daruvala pedig szürkén fut egy elég jó idényt és áll a 3. helyen a pontversenyben, viszont ő Pierre Gasly maradása után el is ment egy privát tesztre a Mclarenhez, érezve, hogy nincsen a Red Bull pilóta programban jövője.

😤Bár nem emelkedtek ki a Red Bull junior pilótái az idei évben, de a szezon fele előtt már elvenni tőlük a Forma-1-es ülés lehetőségét nagy balgaság véleményem szerint. Daruval egy jó hajrával bajnok lehet még, Hauger és Lawson szerencsével visszakapaszkodhat az év végéig a Top-5-be amivel azonnal meglenne a szuperlicence kiváltásához szükséges eredmények. Lawsonnal kapcsolatban pedig lehet elfogult vagyok, de egy olyan pilótának, aki tavaly egyszerre volt nagyon jó a Forma-2-ben és emellett csak egy örült versenyzőn múlt a DTM bajnoki címe annak nem tudom mit kellene még bizonyítania (zárójelben jegyezném meg, hogy Alex Albonnal vette fel sikeresen a kesztyűt a túraautó sorozatban).

😕Pierre Gasly így marad 2023-ig az Alphataurinál, de szituáció nagyon furcsa lesz. Idejét sem tudom, mikor fordult elő olyan utoljára, hogy egy pilóta akarata ellenére maradna egy Forma-1-es csapatnál több, mint 1,5 évig. Példa nélküli az eset, hiszen általában a csapatok szeretnének hamarabb megszabadulni a pilótáktól és nem fordítva. Hangsúlyozom ismét, hogyha Gasly nem kapott volna máshol lehetőséget visszatérhetett volna, viszont így elég keserű lehet a szájíze a történteknek az ő oldaláról. Kíváncsian várom mi lesz a vége az esetnek, mennyire fog működni a közös munka a továbbiakban, lesznek-e összezördülések és szóváltások a csapatnál.

Összegezve, a Red Bull családnál a rövid távon számukra logikus döntést hozták meg Pierre megtartásával és így az AlphaTaurinál elérhető eredmények maximalizálásával. Közép és hosszútávon viszont nem csak egy pilótát veszítenek el, hanem egy újabb évet egy nagy tehetség felkutatásában. Akarva-akaratlanul több akadémistájuk jövőjéről is lemondtak, akiknek ismét legalább 1 évet kell minimum várniuk. A döntéssel viszont az is kiderült, hogy a francia pilóta idén végül nem is lett főszereplő, jövőre már minden bizonnyal az lesz a pilóta piacon.

/Danika

Amennyiben értékeled a Padlógáz munkáját, kérlek segítsd a tevékenységünket pár like-kal és megosztással, hogy így minél több emberhez eljuthassunk. Ha anyagilag is tudsz minket támogatni ezt az alábbi linken teheted meg. Minden segítséget köszönünk!

www.patreon.com/padlogaz
... További posztokKevesebb poszt

!!!Szabadítsátok ki Pierre Gaslyt!!!🧐Sergio Pérez szerződéshosszabbítása után mindenki arra számított, hogy Pierre Gasly rövid úton távozik az AlphaTauritól és a Red Bull családból és máshol folytatja a Forma-1-es pályafutását. Mi magunk is úgy számoltunk, hogy az idei pilóta piac egyik főszereplőjévé lép elő és az egyik legfelkapottabb versenyző lesz a csapatok körében. Ehhez képest Helmut Marko és Franz Tost meglehetősen rövidre zárta a témát és Montrealban a csapatfőnök szóban már jelezte, majd a futamot követően meg is érkezett a hivatalos megerősítés a francia pilóta maradásáról. Az AlphaTauri így egy meglehetősen furcsa szituációban várhatja a 2022-es idény hátralevő részét valamint a 2023-as teljes évet ezzel a döntéssel, amivel jóformán minden érintett vesztett.😞Pierre Gasly egyértelműen a vesztesek között van. Nem feltétlenül azért, mert az AlphaTaurinál marad, hanem azért, mert a piacot se tesztelhette és nem mérhette fel a saját lehetőségeit A fiókcsapathoz való visszaminősítése után évekig hangoztatta, hogy ismét az anyacsapatnál akarja bizonyítani a képességeit. Az AlphaTauri valaha volt legsikeresebb versenyzője lett az egy futamgyőzelmével és további két dobogós helyezésével. A tavalyi idényében is főleg időmérő edzéseken rendre megviccelte a nagyobb csapatokat. Bár az idei szezonja nem alakult fényesen eddig, de bízhatott abban, hogy a McLarentől vagy az Aston Martintól fog ajánlatokat kapni. Bár egyik se az a kimondott top-csapat de előbbi esetben három éven belül megkaphatta volna a világbajnoki harcra kész technikát.🤔Sergio Pérez 2024-es idény végéig tartó új szerződésével el is dőlt, hogy minden kapu bezárult a Red Bullhoz való visszatéréshez és foglalkozhat komolyan saját jövőjével. Érződött is, hogya 26 éves versenyző egyértelműen minél hamarabb megakarta szakítani a Red Bullhoz való kötődését a nyilatkozatai alapján. Joggal bizakodhatott abban, hogy ebben az esetben Helmut Markoék nem élnek az opciós jogukkal és hagyják hasonlóan távozni, mint korábban Carlos Sainzot vagy egy Alex Albon-féle kölcsönszerződéssel versenyezhetne máshol. Pont emiatt érkezhetett ügyvédei társaságában Bakuba, hogy a kontraktusát vagy felbontsák az idei szezon végeztével vagy szabadabb beleszólásuk legyen a csapatválasztásba és a lehetőségek mérlegelésében.😟Helmut Marko és Franz Tost azonban ebben láthatóan nem voltak partnerek és csak is kizárólag a csapat érdekeit helyezték előtérbe. A középmezőny továbbra is rendkívül sűrű és egy francia pilótához hasonló kvalitású versenyző dönthet akár a konstruktőri 5. vagy 9. helyezettről. Elég ha csak a Haas esetét vesszük alapul, ahol a technika adott bizonyos esetekben egy-egy jó eredményre, de a pilóták hibái miatt nem sikerül maximalizálni az eredményeket. Egy konstruktőri világbajnokságban egy ilyen különbség pedig dollár tízmilliókba, ha nem többe mérhető, amit egy csapatvezető sem akarna veszni hagyni. Ebből a szempontból teljesen jogos, hogy ragaszkodtak Pierre Gaslyhoz. Csak hogy az AlphaTaurinak van egy másik feladata, mégpedig a pilóta nevelés és a tehetségek felkutatását. Pérez szerződéshosszabbításakor már elmondtam, hogy 2024-es szezon végére tudniuk kell Christian Horneréknek, hogy kit ültetnek majd a mexikói helyére Max Verstappen csapattársaként, ha visszavonul. Most ennek a célnak adtak egy nagy pofont.😬Yuki Tsunodának ezzel egyértelműen megüzenték, hogy hosszútávon nem számolnak vele a Red Bull anyacsapatánál. Ha egy versenyzőről nem tudják elhinni, hogy harmadik idényére se tudna egy középcsapat vezére lenni, akkor annak nincsen sok keresni valója egy top-csapatnál. George Russell éveken át játszotta az egyszemélyes hadsereg szerepét a Williamsnél, Charles Leclerc egyetlen Saubernél eltöltött idénye alatt első számú versenyző lett. Carlos Sainzra a McLaren tudott építeni, míg Lando Norris teljes mértékben belerázódott a Forma-1-be 2019-ben és 2020-ban. A spanyol versenyző hathatós közreműködése kellett, hogy a wokingi csapat 2020-ban a harmadik helyen végezzen majd egy évvel később ő jelentette a különbséget a Ferrari és a McLaren csatájában.😔Elfelejtjük, hogy a Mercedes korszak előtt Valtteri Bottas a Williams első számú versenyzője volt. Ha nem is látványosan, de rendre elverte a Felippe Massát a közös idényeik alatt és nem véletlenül kellett érte fájdalom díjat fizetnie Toto Wolfféknak, amikor elhozták Nico Rosberg visszavonulása után. Ebben a szezonban pedig az Alfa Romeót vitte a hátán az első kilenc versenyhétvégén. Tsunodában jelenleg ezt a potenciált nem látják, ami a hosszú távú jövője szempontjából vet fel komoly kérdéseket. Pár évig még kaphat ülést az AlphaTaurinál, de komoly csapatnál komoly eredmények elérésére nem lesz lehetősége a dolgok jelenlegi állása szerint.😫A hír meglehetősen kellemetlenül érintette a Forma-2-es Red Bull junior pilótákat. Az öt versenyző még az idény kezdete előtt úgy számolhatott, hogy a legjobb közülük feljuthat az AlphaTauriba. Bár a két újonc, Ayumu Iwasa és a tavalyi Forma-3-as bajnok, Dennis Hauger esetén erre kisebb esély volt, a norvég pilóta pont az elmúlt versenyhétvégeken kezdett egyre jobban teljesíteni sorozatban. Akik joggal pályázhattak, az Jehan Daruvala, Liam Lawson és Jüri Vips voltak, utóbbi két személyről gondoltuk, hogy nagy eredményeket érhetnek el 2022-ben a Forma-2-ben. A valóság ezzel szemben kiábrándító lett. Lawson alatt a technika kotlik meg rendszeresen és ezért nincsen esélye a bajnoki harcban, Vips a versenyeken rendre hibázik és esik ki vezető helyről emellett most egy botrány miatt lett tabu az ő személye. Daruvala pedig szürkén fut egy elég jó idényt és áll a 3. helyen a pontversenyben, viszont ő Pierre Gasly maradása után el is ment egy privát tesztre a Mclarenhez, érezve, hogy nincsen a Red Bull pilóta programban jövője.😤Bár nem emelkedtek ki a Red Bull junior pilótái az idei évben, de a szezon fele előtt már elvenni tőlük a Forma-1-es ülés lehetőségét nagy balgaság véleményem szerint. Daruval egy jó hajrával bajnok lehet még, Hauger és Lawson szerencsével visszakapaszkodhat az év végéig a Top-5-be amivel azonnal meglenne a szuperlicence kiváltásához szükséges eredmények. Lawsonnal kapcsolatban pedig lehet elfogult vagyok, de egy olyan pilótának, aki tavaly egyszerre volt nagyon jó a Forma-2-ben és emellett csak egy örült versenyzőn múlt a DTM bajnoki címe annak nem tudom mit kellene még bizonyítania (zárójelben jegyezném meg, hogy Alex Albonnal vette fel sikeresen a kesztyűt a túraautó sorozatban).😕Pierre Gasly így marad 2023-ig az Alphataurinál, de szituáció nagyon furcsa lesz. Idejét sem tudom, mikor fordult elő olyan utoljára, hogy egy pilóta akarata ellenére maradna egy Forma-1-es csapatnál több, mint 1,5 évig. Példa nélküli az eset, hiszen általában a csapatok szeretnének hamarabb megszabadulni a pilótáktól és nem fordítva. Hangsúlyozom ismét, hogyha Gasly nem kapott volna máshol lehetőséget visszatérhetett volna, viszont így elég keserű lehet a szájíze a történteknek az ő oldaláról. Kíváncsian várom mi lesz a vége az esetnek, mennyire fog működni a közös munka a továbbiakban, lesznek-e összezördülések és szóváltások a csapatnál.Összegezve, a Red Bull családnál a rövid távon számukra logikus döntést hozták meg Pierre megtartásával és így az AlphaTaurinál elérhető eredmények maximalizálásával. Közép és hosszútávon viszont nem csak egy pilótát veszítenek el, hanem egy újabb évet egy nagy tehetség felkutatásában. Akarva-akaratlanul több akadémistájuk jövőjéről is lemondtak, akiknek ismét legalább 1 évet kell minimum várniuk. A döntéssel viszont az is kiderült, hogy a francia pilóta idén végül nem is lett főszereplő, jövőre már minden bizonnyal az lesz a pilóta piacon./DanikaAmennyiben értékeled a Padlógáz munkáját, kérlek segítsd a tevékenységünket pár like-kal és megosztással, hogy így minél több emberhez eljuthassunk. Ha anyagilag is tudsz minket támogatni ezt az alábbi linken teheted meg. Minden segítséget köszönünk!https://www.patreon.com/padlogaz

Hosszászólások

Igazából nem volt Pierrenek hova mennie. Gyáricsapatban nincs hely, máshová meg hiába menne más partnercsapathoz ugyan ott lenne azzal a különbséggel hogy nem a Red Bull testvércsapatának az autóját vezetné.

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Charles Leclerc a tavalyi és idei szezonjának összehasonlítása az első kilenc forduló után. ... További posztokKevesebb poszt

Charles Leclerc a tavalyi és idei szezonjának összehasonlítása az első kilenc forduló után.

Hosszászólások

A pontok nem stimmelnek...195 még Maxnak sincs

View more comments

1 day ago
Padlógáz

George Russell tegnap a Goodwood Festival of Speed-en. ... További posztokKevesebb poszt

George Russell tegnap a Goodwood Festival of Speed-en.Image attachment
2 days ago
Padlógáz

George Russell szurkolók is tiszteletüket tették Goodwoodban.😊 ... További posztokKevesebb poszt

George Russell szurkolók is tiszteletüket tették Goodwoodban.😊Image attachment
2 days ago
Padlógáz

Charles Leclerc így tesztelte Mugellóban a 2023-as Pirelli gumikat. ... További posztokKevesebb poszt

2 days ago
Padlógáz

Az idei Red Bull nagy leszorítóerőt termelő hátsó szárnya valamint a kevés, főleg gyors pályákra szánt hátsó szárnya. ... További posztokKevesebb poszt

Az idei Red Bull nagy leszorítóerőt termelő hátsó szárnya valamint a kevés, főleg gyors pályákra szánt hátsó szárnya.
2 days ago
Padlógáz

Egy aukció során elárverezték Esteban Ocon egyik 2017-es Force Indiáját. A VJM10-04-es kódjelű kasznival a francia pilóta 8 versenyen is pontot tudott szerezni és ezzel az autóval tudott a harmadik helyre kvalifikálnia magát az Olasz Nagydíjra. A versenygép végül 70 ezer angol fontért cserét gazdát, átszámítva ez 32,6 millió forintnak felel meg. ... További posztokKevesebb poszt

Egy aukció során elárverezték Esteban Ocon egyik 2017-es Force Indiáját. A VJM10-04-es kódjelű kasznival a francia pilóta 8 versenyen is pontot tudott szerezni és ezzel az autóval tudott a harmadik helyre kvalifikálnia magát az Olasz Nagydíjra. A versenygép végül 70 ezer angol fontért cserét gazdát, átszámítva ez 32,6 millió forintnak felel meg.
2 days ago
Padlógáz

Időmérők csatája csapatokon belül. ... További posztokKevesebb poszt

Időmérők csatája csapatokon belül.
2 days ago
Padlógáz

Íme pár pillanatkép a Williams 90-es évekbeli csodafegyveréről, az aktív felfüggesztésről munka közben. Bár a szerkezet már 30 éves, azonban a pontos működési mechanizmusát a csapat továbbra is hétpecsétes titokként kezeli. ... További posztokKevesebb poszt

Hosszászólások

Majdnem Williams 🤣 jó az Renault -nak is ✌️🤘😂

Evvel nyert Prost 93 ban simán mert sokal jobb volt mint bár melyik autó abban az időben

Adrian Newey tervezés.

János Radnay Ha a RENAULT találmánya lenne akkor a csapat a működési mechanizmusát nem tudná titokban tartani. Ez Williams találmány ha tetszik ha nem. Egyetlen egy alkatrész volt abban az autóban RENAULT az meg nem más mint a motor.

View more comments

2 days ago
Padlógáz

😍😍 ... További posztokKevesebb poszt

😍😍

Hosszászólások

Super Mario ín the house. 😀😀😀

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Az Aston Martinnál továbbra is bíznak benne, hogy sikerül hosszú távon megállapodniuk Sebastian Vettellel. A német versenyző korábban elmondta, hogy a nyári szünet alatt szeretné meghatározni, hogy kívánja-e folytatni a pályafutását. A döntésben valószínűleg közre fog játszani, hogy a csapat mennyire lesz versenyképes a Magyar Nagydíjig bezárólag a következő versenyhétvégéken. Így kulcsfontosságú lesz, hogy az Aston Martin silverstone-ra szánt fejlesztései mekkora előrelépést fognak jelenteni a mezőnyben. ... További posztokKevesebb poszt

Az Aston Martinnál továbbra is bíznak benne, hogy sikerül hosszú távon megállapodniuk Sebastian Vettellel. A német versenyző korábban elmondta, hogy a nyári szünet alatt szeretné meghatározni, hogy kívánja-e folytatni a pályafutását. A döntésben valószínűleg közre fog játszani, hogy a csapat mennyire lesz versenyképes a Magyar Nagydíjig bezárólag a következő versenyhétvégéken. Így kulcsfontosságú lesz, hogy az Aston Martin silverstone-ra szánt fejlesztései mekkora előrelépést fognak jelenteni a mezőnyben.
2 days ago
Padlógáz

Nigel Mansell újra a legendás Ferrariban, ezúttal a Goodwood Festival of Speed-en. ... További posztokKevesebb poszt

Nigel Mansell újra a legendás Ferrariban, ezúttal a Goodwood Festival of Speed-en.Image attachment
2 days ago
Padlógáz

Jehan Daruvala azzal, hogy a McLarennel teljesítette a privát tesztjét már elegendő superlicence pontja lett a Forma-1-es autók vezetéséhez szükséges jogosítványa kiváltásához. Érdekesség, hogy az indiai versenyző az alábbi jelöletlen tavalyi MCL35M versenygépet 130 körön át vezette, ami 765 km-nek felel meg. ... További posztokKevesebb poszt

Jehan Daruvala azzal, hogy a McLarennel teljesítette a privát tesztjét már elegendő superlicence pontja lett a Forma-1-es autók vezetéséhez szükséges jogosítványa kiváltásához. Érdekesség, hogy az indiai versenyző az alábbi jelöletlen tavalyi MCL35M versenygépet 130 körön át vezette, ami 765 km-nek felel meg.
2 days ago
Padlógáz

Nagy reményekkel vág neki a jövő heti Brit Nagydíjnak az Alpine, hiszen egy nagyobb fejlesztési csomaggal érkeznek Silverstoneba.
Esteban Ocon különösen reménykedik benne, hogy beválik a csomag, és igazán versenyképesek lesznek.

"A fejlesztéseinknek egy nagyobb csomagja érkezik, ami ígéretesnek tűnik, szóval igen, reménykedünk. Nagy hét kezdődik számunkra keddtől. Sok munka vár ránk, és reméljük, hogy minden jól alakul, mert arra számítunk, hogy az autó rendben lesz. A csapat keményen dolgozik, és ezek a fejlesztések a vártnál korábban érkeznek, szóval jó irányba haladunk. Gyorsabban fejlődtünk, mint sok másik istálló a szezon kezdete óta, ami elégedettséggel tölt el minket.”
... További posztokKevesebb poszt

Nagy reményekkel vág neki a jövő heti Brit Nagydíjnak az Alpine, hiszen egy nagyobb fejlesztési csomaggal érkeznek Silverstoneba.
Esteban Ocon különösen reménykedik benne, hogy beválik a csomag, és igazán versenyképesek lesznek.A fejlesztéseinknek egy nagyobb csomagja érkezik, ami ígéretesnek tűnik, szóval igen, reménykedünk. Nagy hét kezdődik számunkra keddtől. Sok munka vár ránk, és reméljük, hogy minden jól alakul, mert arra számítunk, hogy az autó rendben lesz. A csapat keményen dolgozik, és ezek a fejlesztések a vártnál korábban érkeznek, szóval jó irányba haladunk. Gyorsabban fejlődtünk, mint sok másik istálló a szezon kezdete óta, ami elégedettséggel tölt el minket.”

Hosszászólások

Fejldotok de megbízhatóság az nagyon gyenge mindig van valami az autóval leginkább alonsonal.

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Az megvan, hogy a Red Bull sorozatban hat futamot nyert? ... További posztokKevesebb poszt

Az megvan, hogy a Red Bull sorozatban hat futamot nyert?

Hosszászólások

A Merci anno nyert ennél sokkal többet is!!!! És,majd még fog is!!!☺️

Mert az olaszok akármit csinálnak balfaszok maradnak! 🤣🤣🤣 Vicc,hogy végre vb címért mehetnek,erre futamról futamra mond csődöt a csapat,és az autó egyaránt!

Elmúlik ez is... Dead Bull

Eldölni látszik...

Ma már nem is eszek!!!!🤣🤣🤣

Ez meg nincs eldolve ! Redbullnal is volt megbizhatosagi problema

De szar az autó😃

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Az Alpine csapatfőnöke, Otmar Szafnauer nem érti, hogyan volt annyira gyors Alonso a kanadai időmérőn
A franciák csapatfőnöke elárulta, hogy a számítógépeik egyetlen olyan adatot sem fedeztek fel, ami magyarázatot adott volna a kétszeres világbajnok teljesítményére a montreáli időmérő edzésen.

"Nagyon jó kérdés, mitől volt ennyire gyors Alonso. Rengeteg számítógéppel dolgozunk, de még mindig nem értettük meg. Egy magyarázat részben az, hogy esett az eső is, de pénteken, amikor száraz körülmények voltak is jó nagyon tempója volt.“
... További posztokKevesebb poszt

Az Alpine csapatfőnöke, Otmar Szafnauer nem érti, hogyan volt annyira gyors Alonso a kanadai időmérőn
A franciák csapatfőnöke elárulta, hogy a számítógépeik egyetlen olyan adatot sem fedeztek fel, ami magyarázatot adott volna a kétszeres világbajnok teljesítményére a montreáli időmérő edzésen.Nagyon jó kérdés, mitől volt ennyire gyors Alonso. Rengeteg számítógéppel dolgozunk, de még mindig nem értettük meg. Egy magyarázat részben az, hogy esett az eső is, de pénteken, amikor száraz körülmények voltak is jó nagyon tempója volt.“

Hosszászólások

Túlszárnyalta a technikájukat !!! Ez már önmagában is dicséretes !!!

Még a számítógépek sem értik hogy ilyen gyors 😅

Lényegtelen, hogy szerencsétlen megint 110%-ot kihoz az autóból aztán az Alpine csodálatos taktikával elcseszi az egész futamát😄

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Aktuális forma az elmúlt 5 futam alapján ... További posztokKevesebb poszt

Aktuális forma az elmúlt 5 futam alapján
2 days ago
Padlógáz

David Coulthard George Russellben látja a jövő egyik világbajnokát, azonban feleslegesnek tartja a fiatal brit összehasonlítását Lewis Hamiltonnal, főleg addig, amíg a Mercedes nem elég versenyképes.

"Szerintem George a jövő világbajnoka, fantasztikus versenyző és megérdemli a helyét a csapatban, de addig nem tudjuk meg igazán, hogyan viszonyul Lewishoz, amíg nem építenek ismét egy győztes autót. Persze ez a legjobb kocsi, amit George valaha is vezetett, de messze nem a leggyorsabb autó, amivel Lewis versenyzett. Mindketten pályafutásaik különböző szakaszában járnak, ezért nehéz kijelenteni, hogy egyikük jobb lenne a másiknál. Ez még nem derült ki, ahogyan az sem tudni, hogy a Mercedes mikor szállít újra egy világbajnok autót, de ami biztos, hogy mindketten kivételen versenyzők. Minél gyorsabb egy autó, annál nehezebb vezetni."
... További posztokKevesebb poszt