Hát, kezdjük azzal, hogy amennyire imádom a pályát, annyira semmilyen volt ez a futam. Továbbra is áll (bár ez nem újdonság), hogy a futamokat teljesen tönkre teszi, ha egy viszonylag nagy végsebességű, de tempóban alapvetően lassú autó előre keveredik. Egy Albon vagy Stroll elég volt ahhoz, hogy DRS-vonatozás alakuljon ki, innentől kezdve pedig a középmezőny jelentős része teljesen érdektelenné vált .
Az elején volt némi izgalom, de ez is csak a biztonsági autós fázisoknak volt köszönhető. Sergio Pérez műszaki probléma miatt rögtön kiesett, Charles Leclerc összességében lassú volt és nemhogy nem tudott átgázolni a mezőnyön (khm, DRS-vonat), de még az ötödik helyhez is komoly szerencse kellett. A két Mercedes jó volt, legalábbis önmagukhoz képest, mintha csökkent volna a különbség a németek és a két topcsapat között, de egyelőre esélytelen, hogy erőből tudjanak nyerni. Viszont a lepattanóra egyértelműen ők a legesélyesebbek, bármennyire is szorítunk Alonsónak.
Egyedüli izgalmat tehát csak az szolgáltatott, hogy a kicsivel frissebb gumikon Sainz le tudja-e nyomni Verstappent. Hát, nem. Nekem összességében úgy tűnt, hogy a Ferrari a gyorsabb Kanadában, de azt az 1-2 tizedet a holland címvédő simán ellensúlyozta a kvalitásaival, így 15 kör alatt konkrétan egyszer sem tudta megtámadni Verstappent a folyamatosan DRS-távolságban autózó Sainz. Leclerc-rel talán máshogy alakul a dolog, de az biztos, hogy nem lehetnek elégedettek a Ferrarinál.
Max Verstappen (175 pont) előnye 46 pont az élen Sergio Pérez előtt és 49 Leclerc-rel szemben. A negyedik még mindig Russell és kilenc futam kellett ahhoz, hogy Sainz is elérje a 100 pontos határt. A konstruktőri bajnokságban 76 pont a Red Bull előnye és egyelőre nem úgy látszik, hogy megfordulna a tendencia.
A futam értékelése: 5/10
Amennyiben értékeled a Padlógáz munkáját, kérlek segítsd a tevékenységünket pár like-kal és megosztással, hogy így minél több emberhez eljuthassunk. Ha anyagilag is tudsz minket támogatni ezt az alábbi linken teheted meg. Minden segítséget köszönünk!

Login with Patreon
Legyél te is a támogatónk!

Legfrissebb cikkeink
- Csapat Ranking #4
- Miért lehet probléma Adrian Newey megtartása?
- A Forma-1 Miamiba, a Formula-E Monacoba látogat
- Russell és Verstappen szóváltása felesleges volt
- Vége a tavaszi szünetnek! Irány Baku!
- Csak a pénz számít? – Sereghajtók 024
- Ki lehet Lewis Hamilton utódja?
- Visszatér James Allison az aktív szolgálatba
- Dupla forduló vár a Tempelhofon ezen a hétvégén
- Csapat ranking #3
Legutóbbi hozzászólások