Connect with us

Élő közvetítés

A Szaúd-Arábiai Nagydíj élő közvetítése

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
3 hours ago
Padlógáz

Valtteri Bottas és barátnője ismét az Egyesült Államokban kapcsolódott ki. Ezúttal a kerékpárt quadra cserélték le. ... További posztokKevesebb poszt

Valtteri Bottas és barátnője ismét az Egyesült Államokban kapcsolódott ki. Ezúttal a kerékpárt quadra cserélték le.
4 hours ago
Padlógáz

Ha valaki nem értené, pontosan miért ragaszkodik annyira az Alpine Oscar Piastrihoz és miért készek akár a bíróságig is elmenni és érvényesíteni az opciós jogukat vagy kártérítést kapni érte. Piastri 2019 óta volt a Renault akadémistája, lényegében a francia márka fizette neki a Formula Renault, Forma-3 és Forma-2 sorozatok költségeit, ami körülbelül, 4,5-5,5 millió euróba került a márkának. Ezt követően pedig idén nyárig bezárólag 7 magán teszten vett részt az ausztrál pilóta, ami szintén nem volt olcsó mulatság az Alpine-nak. ... További posztokKevesebb poszt

Ha valaki nem értené, pontosan miért ragaszkodik annyira az Alpine Oscar Piastrihoz és miért készek akár a bíróságig is elmenni és érvényesíteni az opciós jogukat vagy kártérítést kapni érte. Piastri 2019 óta volt a Renault akadémistája, lényegében a francia márka fizette neki a Formula Renault, Forma-3 és Forma-2 sorozatok költségeit, ami körülbelül, 4,5-5,5 millió euróba került a márkának. Ezt követően pedig idén nyárig bezárólag 7 magán teszten vett részt az ausztrál pilóta, ami szintén nem volt olcsó mulatság az Alpine-nak.

Hosszászólások

Hamarabb kellett volna felébredni kedves Alpine. Zak egy zseni

Amúgy miért nem akar Piastri az Alpine hoz menni? 🤔🤔🤔🤔

Az egy dolog csak az Alpine nem teljesitette a szerzodesben levo dolgokat ! Igy ő elment mashova ...meg az Alpine ne ugraljon mert 2 pilotat bukott el

Úgy rémlik Alesi még a ferrari f40 -ét is eladta csak hogy versenyezzen a fia

Egyébként nem szép piastritol hogy így művelte

View more comments

5 hours ago
Padlógáz

A csapatok és az FIA végre megegyeztek a delfinezést csökkentő új 2023-as szabályokban. A hírt maga az FIA elnök Mohamed Ben Sulayem tette ki saját twitter fiókjában. Az FIA elnök nem részletezte milyen változtatásokra kell számítani, de az eddigi pletykák szerint a korábbi 25 milliméteres tervezett padlólemez emelés helyett 10-15 mliiméterrel kell csak megemelni az autókat. ... További posztokKevesebb poszt

A csapatok és az FIA végre megegyeztek a delfinezést csökkentő új 2023-as szabályokban. A hírt maga az FIA elnök Mohamed Ben Sulayem tette ki saját twitter fiókjában. Az FIA elnök nem részletezte milyen változtatásokra kell számítani, de az eddigi pletykák szerint a korábbi 25 milliméteres tervezett padlólemez emelés helyett 10-15 mliiméterrel kell csak megemelni az autókat.
6 hours ago
Padlógáz

Legalább a pályán kívül jól érzi magát 😁 ... További posztokKevesebb poszt

Legalább a pályán kívül jól érzi magát 😁

Hosszászólások

Irány a formula-e,,indy carba kevés..

View more comments

6 hours ago
Padlógáz

Napi meme: Fernando Alonso távozása után továbbra sem csitulnak a kedélyek az Alpine-nál a kialakult botrány miatt. Mondjuk ez a spanyolt valószínűleg egy cseppet sem zavarja.😅 ... További posztokKevesebb poszt

Napi meme: Fernando Alonso távozása után továbbra sem csitulnak a kedélyek az Alpine-nál a kialakult botrány miatt. Mondjuk ez a spanyolt valószínűleg egy cseppet sem zavarja.😅
7 hours ago
Padlógáz

Az amúgy milyen parádés manőver már az FIA-tól, hogy Piastri szerződtetését a McLarennek és az Alpine-nak is jóváhagyták?

www.gpblog.com/en/news/124063/chaos-complete-fia-approved-both-contracts-of-piastri.html
... További posztokKevesebb poszt

Hosszászólások

Sztem az mert így a pilóta dönthet

Addig van szerencseje meg nem a ferrariba megy…🥸

View more comments

7 hours ago
Padlógáz

Ideje hozzászokni a fájdalomhoz, Charles 😞 ... További posztokKevesebb poszt

Ideje hozzászokni a fájdalomhoz, Charles 😞

Hosszászólások

Barichello 2000s első ferarri győzelmén hogy sìrt🥰🥰

Ez igaz és ezt Ferrari rajongóként mondom sajnos🙁

Tényleg ez van már..☹️ De akkor is,Forza Ferrari....!!!!!!😊❤️

Azért annyira nem "szenved" 😉😜 : youtu.be/BwCGWSoAgj8

Ez a jelenet is emlékezetes ☺️youtu.be/EOQjYCwgLdE

View more comments

7 hours ago
Padlógáz

Monza madártávlatból, feketével jelölve a régi 10 km-es oválpályás nyomvonal. Ti belevennétek a monzai ovált egy jelenlegi Forma-1-es versenyre vagy számotokra az is elég lenne, ha egyszer a síkánokat kivennék egy futam erejéig? ... További posztokKevesebb poszt

Monza madártávlatból, feketével jelölve a régi 10 km-es oválpályás nyomvonal. Ti belevennétek a monzai ovált egy jelenlegi Forma-1-es versenyre vagy számotokra az is elég lenne, ha egyszer a síkánokat kivennék egy futam erejéig?

Hosszászólások

Szerintem a régin is egyjó verseny lehetne

Jelenlegi autókkal brutális lenne. De sosem fogjuk meg tudni. Ferrari örülne hisz itt a kemény keverék működhetne is.

A felét igen,csak hozzá kén építeni a pályához

View more comments

8 hours ago
Padlógáz

A legsikeresebb brit versenyzők a Forma-1 történetében. Szinte minden kategóriában Lewis Hamilton vezet, kivéve az átlagos futambefejezési pozíciót, ahol Sir Jackie Stewart van előtte. ... További posztokKevesebb poszt

A legsikeresebb brit versenyzők a Forma-1 történetében. Szinte minden kategóriában Lewis Hamilton vezet, kivéve az átlagos futambefejezési pozíciót, ahol Sir Jackie Stewart  van előtte.

Hosszászólások

Sir. Sir Lewis Hamilton, mint tudjuk. Képek bizonyítják. Hajrá Max Verstappen!

View more comments

9 hours ago
Padlógáz

Max és Lando, és az ők azonos nyakláncaik. ... További posztokKevesebb poszt

Max és Lando, és az ők azonos nyakláncaik.

Hosszászólások

És Kygo 😍🤩

Meleg trió 🥰🤣

Ez aranyos, legalább nem felejtik el az ilyen alkalmakat😊🥰

View more comments

9 hours ago
Padlógáz

Sérült szárnyelemek Nashville-ből. A hétvégi IndyCar fordulójának a helyszíne jogosan kapta a Crashville elnevezést. ... További posztokKevesebb poszt

Sérült szárnyelemek Nashville-ből. A hétvégi IndyCar fordulójának a helyszíne jogosan kapta a Crashville elnevezést.
10 hours ago
Padlógáz

Átlagos helyezések az idei szezonban pilótánként. ... További posztokKevesebb poszt

Átlagos helyezések az idei szezonban pilótánként.
10 hours ago
Padlógáz

Legújabb videónkban az Alpine körül kialakult helyzetre próbálunk válaszokat találni?🧐👇 ... További posztokKevesebb poszt

11 hours ago
Padlógáz

Michael Schumacher kartingozás közben. ... További posztokKevesebb poszt

Michael Schumacher kartingozás közben.
11 hours ago
Padlógáz

Otmar Szafnauer elmondása szerint már 14 versenyző kereste meg őt az Alpine szabad ülése miatt. Ezen pilótákból fognak majd végül egy végső négyes listát létrehozni és majd közülük fogják eldönteni, ki lesz Esteban Ocon csapattársa 2023-ban. Ugyanakkor továbbra is prioritásként kezelik Oscar Piastri visszaszerzését és hogy ő foglalja el a másik Alpine-t. ... További posztokKevesebb poszt

Otmar Szafnauer elmondása szerint már 14 versenyző kereste meg őt az Alpine szabad ülése miatt. Ezen pilótákból fognak majd végül egy végső négyes listát létrehozni és majd közülük fogják eldönteni, ki lesz Esteban Ocon csapattársa 2023-ban. Ugyanakkor továbbra is prioritásként kezelik Oscar Piastri visszaszerzését és hogy ő foglalja el a másik Alpine-t.

Hosszászólások

Piastri szálat el kell engedni. Lett volna fél évük bebiztosítani a helyét. Webber is látta, hogy nem az Alpine volt elsődleges célja a csapatnak, hanem hogy helyet csináljanak neki a rajtrács végén. Zakkel leültek tárgyalni ilyen ajánlólevéllel ami neki van, nem kellett hosszúra húzni a beszélgetést.

View more comments

12 hours ago
Padlógáz

A Vanity Fair magazin szerint Lewis Hamilton vadászpilótaként szerepelt volna a Top Gun: Maverick című filmben, de vissza kellett lépnie a projekttől, mivel a forgatás a Forma-1-es szezon alatt történt. ... További posztokKevesebb poszt

A Vanity Fair magazin szerint Lewis Hamilton vadászpilótaként szerepelt volna a Top Gun: Maverick című filmben, de vissza kellett lépnie a projekttől, mivel a forgatás a Forma-1-es szezon alatt történt.

Hosszászólások

Pedig milyen jól nézett volna ki,hogy az éles bevetések előtt is térdel 5 percet, aztán bepattan a feketére festett szivarvanyos vadaszgépbe 😍

Vicces lett volna, mikor Maverick repüli a csúcsidőt ,és megszólal a hang. Pete it's James. Lewis is faster then you. 😂

Könyörgöm,neeeee!!!

Tiszta filmalkat ez a Sir Lewis

Függönyös mezbe,vagy szoknyában...tetulada!!!

Kár érte, mert hatalmas színész az ember!!! 😂

“Kilűttík vóna” legalább 😂😂😂

View more comments

12 hours ago
Padlógáz

Az IndyCarban a pontverseny állása a nashville-i forduló után. Scott Dixon a győzelmével egészen a második helyig ugrott fel a ponttáblázatban. Crashville ahelyett, hogy tisztította volna a bajnoki küzdelmet még szorosabbá tette, gyakorlatilag 7 pilóta van még versenyben az idei bajnoki címért három futammal az idény vége előtt. ... További posztokKevesebb poszt

Az IndyCarban a pontverseny állása a nashville-i forduló után. Scott Dixon a győzelmével egészen a második helyig ugrott fel a ponttáblázatban. Crashville ahelyett, hogy tisztította volna a bajnoki küzdelmet még szorosabbá tette, gyakorlatilag 7 pilóta van még versenyben az idei bajnoki címért három futammal az idény vége előtt.
13 hours ago
Padlógáz

Bottasnál a vakációban sem maradhat el a biciklizés. ... További posztokKevesebb poszt

Bottasnál a vakációban sem maradhat el a biciklizés.
13 hours ago
Padlógáz

Egyes pletykák szerint Daniel Ricciardónak a McLaren a szerződés bontás miatt körülbelül 20 millió dollár fájdalom díjat fog kifizetni. Az ausztrál pilóta mclarenes kalandja sikerekben nem lett gazdag, ellenben a bankszámlájával, ami eddig sem volt vékony a korábbi renault-os szerződése miatt. ... További posztokKevesebb poszt

Egyes pletykák szerint Daniel Ricciardónak a McLaren a szerződés bontás miatt körülbelül 20 millió dollár fájdalom díjat fog kifizetni. Az ausztrál pilóta mclarenes kalandja sikerekben nem lett gazdag, ellenben a bankszámlájával, ami eddig sem volt vékony a korábbi renault-os szerződése miatt.

Hosszászólások

Sajnos se a Renault-nál se a Mclaren-nél nem tudott labdába rúgni. Sokkal többre volt hivatott.

A semmiért ennyi pénzt kifizetni! Beteg világ! Most mégjobban utálom ezt a kutyaütőt.

Hová szerződik majd?

2023 bérét tuti megkapja +némi kompenzációt. Úgy mint anno Kimi, mikor Alonso miatt dobta ki a Ferrari. Ricciardo jó szerződést kötött anno a McLarennel, hogy kimaradt belőle a teljesítmény záradék.

View more comments

14 hours ago
Padlógáz

Karrierje során most először nem nyert futamot Lewis Hamilton a nyári szünet előtt! ... További posztokKevesebb poszt

Karrierje során most először nem nyert futamot Lewis Hamilton a nyári szünet előtt!

Hosszászólások

Meg utána sem fog. 🤔🤔🤔😁🤪😜👍😆😀😂😉🤡🤡🤡🤡🤡

Mert most először nem ül top hármas autóban...

View more comments

15 hours ago
Padlógáz

Csapattársak összehasonlítása a szektoridők alapján, vagyis ki volt a gyorsabb az eddigi 13 kvalifikáció 39 szektorában?

A Mercedes szépen elfelezte egymás között a szektorokat, Lando Norris és Kevin Magnussen agyonverte a csapattársát, de a többi gárdánál is egyértelmű, ki az első számú.
... További posztokKevesebb poszt

Csapattársak összehasonlítása a szektoridők alapján, vagyis ki volt a gyorsabb az eddigi 13 kvalifikáció 39 szektorában?A Mercedes szépen elfelezte egymás között a szektorokat, Lando Norris és Kevin Magnussen agyonverte a csapattársát, de a többi gárdánál is egyértelmű, ki az első számú.
15 hours ago
Padlógáz

Scott Dixon nyerte az IndyCar hétvégi Nashville-i fordulóját, Scott McLaughlin és Alex Palou előtt. A futam egy pillanatra se volt unalmas, rengeteg előzés mellett pilóta hibáktól se volt mentes a verseny. Szinte minden pilóta, aki meglátta a kockás zászlót, kisebb-nagyobb autósérülésekkel ért célba. Pato O'Ward fogalmazta meg a legjobban, ők Crashville-ben próbáltak versenyezni. ... További posztokKevesebb poszt

Scott Dixon nyerte az IndyCar hétvégi Nashville-i fordulóját, Scott McLaughlin és Alex Palou előtt. A futam egy pillanatra se volt unalmas, rengeteg előzés mellett pilóta hibáktól se volt mentes a verseny. Szinte minden pilóta, aki meglátta a kockás zászlót, kisebb-nagyobb autósérülésekkel ért célba. Pato OWard fogalmazta meg a legjobban, ők Crashville-ben próbáltak versenyezni.
1 day ago
Padlógáz

Ma van a nemzetközi macskanap és tudjuk, hogy a mezőny melyik tagjának van a legtöbb doromboló szőrmókja, aki a kedvenceit még a sisakjára is egyszer felrakatta. ... További posztokKevesebb poszt

Ma van a nemzetközi macskanap és tudjuk, hogy a mezőny melyik tagjának van a legtöbb doromboló szőrmókja, aki a kedvenceit még a sisakjára is egyszer felrakatta.
1 day ago
Padlógáz

Günther Steiner elmondta, hogy nem kell megvárniuk a Ferrari döntését Mick Schumacherrel kapcsolatban. Ő és Gene Haas amúgy is azt tervezte, hogy a nyári szünet után fognak beszélni a jövő évi pilóta felállásról. ... További posztokKevesebb poszt

Günther Steiner elmondta, hogy nem kell megvárniuk a Ferrari döntését Mick Schumacherrel kapcsolatban. Ő és Gene Haas amúgy is azt tervezte, hogy a nyári szünet után fognak beszélni a jövő évi pilóta felállásról.
1 day ago
Padlógáz

Taktika, stratégia – lefordíthatatlan szójátékok Itáliában, legalábbis most.

Emlékeztek erre? Magny Cours, 2004, Michael Schumacher NÉGY!! kiállással nyeri meg a futamot. Ross Brawn ugyebár.

www.youtube.com/watch?v=B-iRflw68tQ
... További posztokKevesebb poszt

Video image

Hosszászólások

"... the Ferrari team in general, are pretty much, like a clockwork operation ..." Rég hallottam ilyet 😂😂

Zseniális húzás volt!

Ugyanez a 'Ringen megvan? 🙂

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Ha már Alonso-Mercedes. Egy Ricciardo-Mercedes házasság, ha Lewis visszavonul? Második számúnak? ... További posztokKevesebb poszt

Hosszászólások

Latifit a Mercedesbe

És egy Russell- Noris, amikor Hamilton visszavonul?

Óriási hiba lenne

Mind a kettő sz@r ötlet!

Ricciardo a Ferrarihoz menne, legalábbis egy régebbi interjúja alapján. Mondjuk nem látom át vajon mit is csinálna ott…. Alonso a Merciben? Hátvédnek? Na ez még borzasztóbb elgondolás 🙂

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Az elmúlt évekhez képest egy jóval intenzívebb héttel kezdődött a nyári átigazolási szezon, Alonso az Astonhoz, míg Piastri minden bizonnyal a McLarenhez távozott az Alpine-tól. De vajon ki felelős a francia csapat átigazolási leszerepléséért és milyen lehet a távozók jövője új csapataiknál? Ezekről és még sok másról beszélgettünk a Sereghajtók félévi adásában.

open.spotify.com/episode/4oehroamhZgXxnpEklG1rV?si=KRWvkA7ARvmXJEttJOCl8g
... További posztokKevesebb poszt

1 day ago
Padlógáz

Egykori Red Bull junior pilóták a pókerasztalnál. Vajon az élet még milyen lapot fog nekik osztani a karrierjükben? ... További posztokKevesebb poszt

Egykori Red Bull junior pilóták a pókerasztalnál. Vajon az élet még milyen lapot fog nekik osztani a karrierjükben?
1 day ago
Padlógáz

Ma ünnepli 69. születésnapját Nigel Mansell. Isten éltesse sokáig az 1992-es Forma-1-es idény bajnokát!🎂 ... További posztokKevesebb poszt

Ma ünnepli 69. születésnapját Nigel Mansell. Isten éltesse sokáig az 1992-es Forma-1-es idény bajnokát!🎂

Hosszászólások

Happy Birhday Nigel !!!.

Isten éltesse

Boldog születésnapot!

Akkor napra pontosan 30 év van közöttünk!😁

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Ha már Hannah Schmitz, akkor ez is neki köszönhető 😎 ... További posztokKevesebb poszt

Ha már Hannah Schmitz, akkor ez is neki köszönhető 😎
1 day ago
Padlógáz

A születéshónapod alapján kapsz taxisofőrt az alábbi pilóták közül. Ki jutott neked? 😁 ... További posztokKevesebb poszt

A születéshónapod alapján kapsz taxisofőrt az alábbi pilóták közül. Ki jutott neked? 😁

Hosszászólások

Norris 😔, de mivel a lányommal megyek mindenhova általában, így Mick 🥰💟 a Haas Forever 💟

Ezaz! Perez😊

Ó...Július...nem a szívem csücske.🙄 Novembernek jobban örültem volna. 🙂

All right. It's Danny Ric 😀

Max.....

Vettel 😉

Max

Vettel ❤

Max.😁🤙

November 😘Szerencsém van,tuti pasi 😉

Carlos Sainz

Norris😁

VETTEL💙💚

Norris,,,,,,,, szeptembernek jobban örültem volna!

Miert kellett szeptemberben születnem? :c

Fernando Alonso😀

Lando 🙂

Latifi ha ő a májusi

Leclerc

Alonso😁

Seb...

Norris 🤗 Csípem 😅

Verstapen

Verstappen.

Alo remek választás. Úgyis idősebb vagyok nála 1 hónappal... 😀 😀 😀

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Nem a magyarországi győzelem volt az első, amit Hannah Schmitz hozott össze Max Verstappennek. Erre ki emlékszik? ... További posztokKevesebb poszt

Nem a magyarországi győzelem volt az első, amit Hannah Schmitz hozott össze Max Verstappennek. Erre ki emlékszik?
1 day ago
Padlógáz

Sebastian Vettel elhintette, hogy akár más szériákban folytathatja a jövőben a versenyzői pályafutását. A német pilóta elmondta, hogy fizikailag remek formában van és semmi sem gátolja a versenyzésben, de egyelőre semmi konkrétumot nem tudott mondani. ... További posztokKevesebb poszt

Sebastian Vettel elhintette, hogy akár más szériákban folytathatja a jövőben a versenyzői pályafutását. A német pilóta elmondta, hogy fizikailag remek formában van és semmi sem gátolja a versenyzésben, de egyelőre semmi konkrétumot nem tudott mondani.
1 day ago
Padlógáz

Csak én nem hiszem, hogy Oconból lehet első számú pilóta? ... További posztokKevesebb poszt

Hosszászólások

Hát ha a csapattársa egy újonc lesz, akkor muszáj lesz neki. /Danika

én sose tudtam elképzelni 🙃🤣

Ocon pont egy "futottak még"kategória.

En tudom is🤓

Otmar azt mondja akkor úgy is van. Mint, hogy Piastri náluk fog jövőre versenyezni 🤣

Nem elsőszámú, hanem világbajnok pilóta. Az meg mindenki nem lehet.

Pár év még kell!

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Max Verstappen idei szezonja eddig. Több győzelem az idei szezonban, mint bármilyen más eredmény 13 versenyhétvége alatt. ... További posztokKevesebb poszt

Max Verstappen idei szezonja eddig. Több győzelem az idei szezonban, mint bármilyen más eredmény 13 versenyhétvége alatt.

Hosszászólások

A kétszeres világbajnok !👍

Legjobb autóval könnyű nem de

50-50% az esélye hogy megnyeri a futamot vagy igen vagy nem. 😁 Eddig az igen jött be többször 😎

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Fernando Alonso a Mercedesben?

Kedvenc konteóm az elmúlt napokból az, hogy Alonso azért is mondott igent az egyre nagyobb ingoványban lévő Aston Martinnak, mert a háttérben megállapodott Toto Wolff-fal, hogy Lewis Hamilton visszavonulása esetén megkapja a helyét. Igazából, miért is ne?

Hamiltonban nincs már meg a spanyolban lévő tűz, ami több okból is érthető: egyrészt neki van élete a Forma-1-en kívül is, másrészt meg már annyit nyert, hogy az ég adta világon semmi bizonyítani valója nincs. Látszott rajta a szezon elején, hogy nem nagyon élvezi a középmezőny elejét, így ha úgy látja, hogy 2023-ban vagy 2024-ben nem lesz jó autója, vagy egyszerűen csak kap egy hollywoodi filmszerepet, akkor miért ne vonulhatna vissza?

Tegyük fel, hogy meg is történik. Ebben az esetben a Mercedes ott lesz George Russell-lel, aki tehetségben abszolút világbajnok kaliber, de több probléma is van vele. Egyrészt brit egy német csapatnál, ami nyilván csak marginális probléma, de ezzel együtt vele nem fogják a lekvárt is eladni Németországban. Másrészt tehetség ide vagy oda, az F1-esek nagy része nem miatta fogja bekapcsolni a tévét a közeljövőben, és megkockáztatom, hogy ezen egy világbajnoki cím sem segítene.

Egyszerűen – Norrishoz hasonlóan – Russell nem egy olyan karizmatikus egyéniség, aki milliókat mozgatna meg akár pozitív, akár negatív értelemben. Fernando viszont igen. Egyrészt kétszeres világbajnokként hozna magával kismillió szponzort, másrészt annyira sajnálja már őt az F1-es közösség, hogy óriási sztori lenne, ha aggastyán korára végre megszerezné a harmadik bajnoki címét, vagy esetleg csak futamot nyerne.

NEM CSAK AZ MERCEDES, DE AZ F1 ÉRDEKE IS, HOGY FERNANDO ALONSO OTT LEGYEN AZ ÉLMEZŐNYBEN.

Szóval igen, a Mercedes jól járna egy még mindig top formában lévő szupersztárral, és nyilván Alonsónak sem lenne ellenére, ha egy top csapatban versenyezne. Rövid távon ugyanezen okok miatt érné meg az Astonnak is a dolog, mert azért az vérciki, hogy az újgazdag csapat a tulaj fián kívül csak mondjuk egy Hülkenberg kaliberű versenyzőt tud felmutatni (bármennyire is bírom a németet).

Russell és a fiatalabb Stroll persze annyira nem lenne boldog, de összességében mindenki, a sport és szurkolók legalábbis csak nyernének ezzel. Milyen szép is lenne, ha így működnének a dolgok.

/Renningan
... További posztokKevesebb poszt

Fernando Alonso a Mercedesben?Kedvenc konteóm az elmúlt napokból az, hogy Alonso azért is mondott igent az egyre nagyobb ingoványban lévő Aston Martinnak, mert a háttérben megállapodott Toto Wolff-fal, hogy Lewis Hamilton visszavonulása esetén megkapja a helyét. Igazából, miért is ne?Hamiltonban nincs már meg a spanyolban lévő tűz, ami több okból is érthető: egyrészt neki van élete a Forma-1-en kívül is, másrészt meg már annyit nyert, hogy az ég adta világon semmi bizonyítani valója nincs. Látszott rajta a szezon elején, hogy nem nagyon élvezi a középmezőny elejét, így ha úgy látja, hogy 2023-ban vagy 2024-ben nem lesz jó autója, vagy egyszerűen csak kap egy hollywoodi filmszerepet, akkor miért ne vonulhatna vissza?Tegyük fel, hogy meg is történik. Ebben az esetben a Mercedes ott lesz George Russell-lel, aki tehetségben abszolút világbajnok kaliber, de több probléma is van vele. Egyrészt brit egy német csapatnál, ami nyilván csak marginális probléma, de ezzel együtt vele nem fogják a lekvárt is eladni Németországban. Másrészt tehetség ide vagy oda, az F1-esek nagy része nem miatta fogja bekapcsolni a tévét a közeljövőben, és megkockáztatom, hogy ezen egy világbajnoki cím sem segítene.Egyszerűen – Norrishoz hasonlóan – Russell nem egy olyan karizmatikus egyéniség, aki milliókat mozgatna meg akár pozitív, akár negatív értelemben. Fernando viszont igen. Egyrészt kétszeres világbajnokként hozna magával kismillió szponzort, másrészt annyira sajnálja már őt az F1-es közösség, hogy óriási sztori lenne, ha aggastyán korára végre megszerezné a harmadik bajnoki címét, vagy esetleg csak futamot nyerne.NEM CSAK AZ MERCEDES, DE AZ F1 ÉRDEKE IS, HOGY FERNANDO ALONSO OTT LEGYEN AZ ÉLMEZŐNYBEN.Szóval igen, a Mercedes jól járna egy még mindig top formában lévő szupersztárral, és nyilván Alonsónak sem lenne ellenére, ha egy top csapatban versenyezne. Rövid távon ugyanezen okok miatt érné meg az Astonnak is a dolog, mert azért az vérciki, hogy az újgazdag csapat a tulaj fián kívül csak mondjuk egy Hülkenberg kaliberű versenyzőt tud felmutatni (bármennyire is bírom a németet).Russell és a fiatalabb Stroll persze annyira nem lenne boldog, de összességében mindenki, a sport és szurkolók legalábbis csak nyernének ezzel. Milyen szép is lenne, ha így működnének a dolgok./Renningan

Hosszászólások

Kizárt, hogy Alonso a Mercedes úlését megkapja! Fiatal fog érkezni!

Hamiltonban ne lenne meg még a harci kedv? Csak a 8. megnyerése után fog visszavonulni.

Totó wolffnak az Aston Martinba is van reszesedese valamennyi? Van beleszolasa az ott történő dolgokba?

Ostoba vagy

Ez egy bugyuta ketsegbe esett cikk.....

Ez jó nagy poén! Ennyi zagyvaságot, hogy lehet kitalálni? Ja, nagy a meleg na meg hosszú a szünet! 😀😀😀😀 Alonso már 16 éve nem vitte semmire, egyik nagy csapatnál sem,,, na meg egyik főnök sem felejti el a kém botrányt! Egy spanyol mennyivel hozna többet egy német csapatnak mint egy Brit ,,, egy Brit már bizonyított! Ennyi! Russell lesz a következő!

Kamu

Kissé ellentmond egymásnak a szupersztár meg hogy sajnálja őt az F1es közösség😅

View more comments

1 day ago
Padlógáz

A Hockenheimi versenypálya és feketével jelölve a régi nyomvonal. Nektek melyik nyomvonal tetszett a német versenypályából? ... További posztokKevesebb poszt

A Hockenheimi versenypálya és feketével jelölve a régi nyomvonal. Nektek melyik nyomvonal tetszett a német versenypályából?

Hosszászólások

Természetesen a régi, mekkora versenyek voltak a fák közt... 👍

Règi jobb volt

A régi természetesen.

Naná,hogy a régi!! Ez egy gokart pálya lett,sajnos!

A règi nagyon jó volt

Még szép, hogy a régi 😀

A régi

A régi

Régi.

A feketével jelölt.

A régi

A régi 1000* jobb volt.

Régi, full gázon.....

A régi volt az igazi.

A regi jobb volt!!

Csak a régi!! 👍

A régi. Az igazi száguldás volt.

The oldie is goldie🙂

Régi 🥰

Egyértelműen a régi!!!

persze, h a régi, ez nem kérdés

régi jobb

Nem igazán értem miért nem használják a nagyobbat? Izgalmas és jó vonalvezetés! Csóró németek sporolnak?

A régi, sokat mentem rajta c64 en😀

Ja, így összement? Alap, hogy a régi, a C64-es F1-játékokból maradt meg a fejemben az alakja 🙂

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Szafnauer azt mondja Alonsóval kapcsolatban, hogy "nem mindenki tartja a szavát", hisz már formálisan megegyeztek a közös folytatásról.

Akárhogy nézem és akármekkora vesztese ennek az egész történetnek az Alpine, azért Alonso sincs a győztes oldalon sem PR, sem szakmai szempontból.
... További posztokKevesebb poszt

Hosszászólások

Talán nyitott szemmel kellett volna lenni az Alpine-nál és megadni Alonsonak, amit kér... tele van tűzzel az ember, versenyezni akar, a fiatal csapattársát tolja le a pályáról... zéró tisztelet látszik iránta a csapat irányából, úgy, h ezt a csapatot anno 2 bajnoki címhez segítette ☝🏼😉 Én teljesen megértem, h miért vált 🤷🏼‍♂️ lehet rosszabb az autó, kevesebb a pénz, de a jövőjét bebiztosította, versenyezni akart még 😉 az Alpine pedig nem vetett belé elég bizalmat ☝🏼

ALO biztosan izgatja magát... 😀 Hozzáteszem ha megkapta volna hipp-hopp a kettő éves szerződését, s nem ülésmelegítőként használják....

Ebből egyik fél sem jött ki jól az biztos 😄 alonso megy a rossz Astonba, Alpinenak meg gyengébb pilotaja lesz 😃

View more comments

1 day ago
Padlógáz

Robert Shwartzmann még a nyári gyárbezárás előtt elvitte egy körre a tavalyi Ferrarit Mugellóban. Jól jön a gyakorlás a junior pilótának, a hátralevő 9 versenyhétvégén kétszer biztosan az egyik Ferrarit kölcsönveszi majd egy első szabadedzés keretein belül. ... További posztokKevesebb poszt

Robert Shwartzmann még a nyári gyárbezárás előtt elvitte egy körre a tavalyi Ferrarit Mugellóban. Jól jön a gyakorlás a junior pilótának, a hátralevő 9 versenyhétvégén kétszer biztosan az egyik Ferrarit kölcsönveszi majd egy első szabadedzés keretein belül.
2 days ago
Padlógáz

Az autóversenyzés hőskorában még ugyanannak országnak a márkái ugyanazt a színt használták a nagydíjakon, legfeljebb az árnyalat tért el. Ezeknek a hagyományos színeket és elnevezéseiket mutatja be ez a kép. ... További posztokKevesebb poszt

Az autóversenyzés hőskorában még ugyanannak országnak a márkái ugyanazt a színt használták a nagydíjakon, legfeljebb az árnyalat tért el. Ezeknek a hagyományos színeket és elnevezéseiket mutatja be ez a kép.

Hosszászólások

Mint pl a német zászlóban az ezüst szín?🤣🤣🤣🤣

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Több pilóta is szégyenteljesnek nevezte, ha a Belga Nagydíj, és így Spa-Francorchamps ki kerülne huzamosabb időre a Forma-1 vérkeringéséből. Lando Norris nem kertelt és kimondta, szomorú, hogy a pénz és az üzlet miatt egy ilyen tradicionális pályának távoznia kell. Hozzátette, hogy számára Spa-Francorchamps az igazi hazai pálya, nem Silverstone, mert nagymamája révén flamand származású és családjával rengeteg időt töltött fiatalabb korábban az országban. ... További posztokKevesebb poszt

Több pilóta is szégyenteljesnek nevezte, ha a Belga Nagydíj, és így Spa-Francorchamps ki kerülne huzamosabb időre a Forma-1 vérkeringéséből. Lando Norris nem kertelt és kimondta, szomorú, hogy a pénz és az üzlet miatt egy ilyen tradicionális pályának távoznia kell. Hozzátette, hogy számára Spa-Francorchamps az igazi hazai pálya, nem Silverstone, mert nagymamája révén flamand származású és családjával rengeteg időt töltött fiatalabb korábban az országban.

Hosszászólások

Sajnos az egész világ a pénzről szól, és ebbe fogunk belepusztulni!!!!!!

Kűzdeni kell érte egy teljes mezőny összefogással!

Nekem ez a pálya tetszik legjobban. S sok izgalmas verseny zajlott itt. Például Damon Hill utolsó győzelme.

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Melyik a leglassabb pilóta a csapattársához képest az időmérő edzésen?

Az összehasonlításhoz összegyűjtöttem az idei 13 Forma-1-es nagydíj összes pénteki-szombati időmérőedzésének végeredményét, és azokat a legjobb köridőket vettem alapul az egyes időmérős szakaszokból, ahol még mind a két pilóta futott mért kört. Például Lance Stroll a Magyar Nagydíjon bejutott a Q2-be, a csapattársa Sebastian Vettel viszont már a Q1-ből sem jutott tovább, így ennél az esetnél a Q1-es köridők kerültek összehasonlításra. Erre az adattisztításra azért van szükség, mert a legtöbb pálya állapota folyamatosan javul a felvitt gumiréteg miatt, és így nem lenne fair egy 20-30-40 perccel korábban teljesített köridőt összehasonlítani egy később futott köridővel. Az adatokból ki kellett szűrni az esős imolai, motreali és silverstone-i időmérő edzéseket, mert a nem száraz pályás körülmények eltorzították az eredményeket, egyes esetekben több másodperces különbségeket is előidézve.

További fontos kitétel volt, hogy ha egy pilóta nem tudott még a Q1-ben sem mért kört teljesíteni, akkor ott nem volt természetesen köridő összehasonlítás. Ennélfogva a két AlphaTauri pilóta jeddahi időmérőjén futott köridejeit nem vettem figyelembe, mert Yuki Tsunoda és nem tudott mért kört futni az időmérőedzéseken. Illetve a két Mercedes pilóta Osztrák Nagydíjon futott Q3-as idejük helyett, a Q2-eseket vettem alapul, mert Lewis Hamiltonnak csak egy 8 másodperccel lassabb második előkészítő körrel rendelkezett. Ezeket a feltételeket figyelembe véve a következő sorrend született (csapatonként csak a lassabb pilóták szerepelnek a felsorolásban, illetve az átlagos időkülönbség, amennyivel a csapattársaiktól kikaptak a kvalifikációkon):

Mercedes: George Russell – 0,016 másodperc
Alpine: Esteban Ocon – 0,138 másodperc
AlphaTauri: Yuki Tsunoda – 0,231 másodperc
Red Bull: Sergio Pérez – 0,241 másodperc
Ferrari: Carlos Sainz – 0,290 másodperc
McLaren: Daniel Ricciardo – 0,356 másodperc
Aston Martin: Lance Stroll – 0,365 másodperc
Haas: Mick Schumacher – 0,476 másodperc
Williams: Nicholas Latifi – 0,575 másodperc
Alfa Romeo: Guanyu Zhou – 0,611 másodperc

George Russell és Lewis Hamilton között gyakorlatilag nincsen különbség, a két brit pilóta mégha nem is egyszerre, de átlagban kihozzák egy körön a maximumot az idei Mercedesből. Esteban Oconnak sincsen szégyenkezni valója, hány pilóta aláírta volna ha Fernandótól csak 1,5 tizedmásodpercet kap átlagban egy gyorskörön. Mögöttük a mezőny nagyon sűrű és tisztán kirajzolódik, hogy minden csapatban van egykörös specialista házon belül 2,5-3,5 tized másodperccel. Érdekkeség, hogy Carlos Sainz és Sergio Pérez tökéletesen ellentétes utat járt be. Míg a mexikói az év előrehaladtával, látványosan Montrealtól kezdve egyre távolodott, addig Sainz egyre inkább közeledett a csapattársához képest.

Az utolsó három pilóta lemaradása már igencsak fejvakarós. Mick Schumacher junior szériákban mutatott pályafutását látva tudtuk, hogy nem az időmérők lesznek az erősségei. De arra senki sem számított, hogy a szintén nem egykörös tempójáról híres Magnussentől is közel másodpercet kap szombat délutánonként. Annyi kiegészítést hozzá kell tenni az ő esetében, hogy az átlaga némileg jobb lenne, ha a továbbjutást érő körét nem veszik el a Paul Ricardon. Nicholas Latifi valóban szenved az idei Williamsben ez kétségtelen. A fél-másodperc feletti hátrányt már nem lehet sehogyan sem kimagyaráznia egy pilótának, pláne ha hozzávesszük, hogy száraz körülmények között sehol se volt gyorsabb a csapattársánál. Felmentő körülmények az ő esetében nincsenek, cserébe egy javuló tendencia figyelhető meg nála az idény második negyedétől kezdve: a monacói 8 tizedes lemaradása a hungaroringi időmérő edzésre 3 tizedre csökkent.

Hosszas felvezető után térjünk ki a valódi leglassabb pilótára, aki az idei szezon egyetlen újonca, Guanyu Zhou. A kínai pilótánál nem is az év első időmérőedzésén összeszedett 1,8 másodperces hátránya Valterri Bottashoz képest a szörnyű, hanem a barcelonai 1 valamint a monacói aszfaltcsíkon látott közel 2 másodperces lemaradás a tragédia. Mintha egy másik géposztályban szerepelne Zhou, ez már akkora lemaradás, amit önmagában nem is lehet pilóta képességekkel megmagyarázni. De mi okozhat ekkora lemaradást a kínai pilóta esetében?

A Spanyol Nagydíj időmérő edzést követően mondta el Zhou, hogy számára mindig bonyolult a Q2, mert sohase marad új szett lágy gumija. Magyarul az Alfa Romeo nem jól gazdálkodik a versenyhétvégék korábbi szakaszain és hamarabb elhasználják a lágy keverékeiket a kínai autóján. A korábban említett Bahreinben és Barcelonában is jelentőset lassult a Q1-es idejéhez, 1 másodpercet illetve 6 tizedet. Bár a többi versenypályán nem ment rosszabb köridőt az időmérő edzés második szakaszára, vagy pár tizedet javított is, de a valóságban nem tudjuk, hogy pontosan mely versenypályákon hány tizedmásodperc maradt a kínai pilótában a használt gumik miatt.

Guanyu Zhou-t felmenteni nem kívánom. Biztos van közte és Valtteri Bottas között egykörön tempókülönbség a kínai hátrányára, de pontos értékeket nem tudjuk a fentebb említett ismeretlen tények miatt. Különben nem kellene annyi lágy gumit felhasználni a gyakorláshoz és nem fogynának ki belőle idő előtt. Azonban ez az eset is egy jó példa arra, hogy ezeket a Forma-1-es adatokat is érdemes kontextusba helyezni és úgy megvizsgálni, feltárni a lehetséges okokat a számok mögött.

/Danika

Amennyiben értékeled a Padlógáz munkáját, kérlek segítsd a tevékenységünket pár like-kal és megosztással, hogy így minél több emberhez eljuthassunk. Ha anyagilag is tudsz minket támogatni ezt az alábbi linken teheted meg. Minden segítséget köszönünk!
www.patreon.com/padlogaz
... További posztokKevesebb poszt

Melyik a leglassabb pilóta a csapattársához képest az időmérő edzésen?Az összehasonlításhoz összegyűjtöttem az idei 13 Forma-1-es nagydíj összes pénteki-szombati időmérőedzésének végeredményét, és azokat a legjobb köridőket vettem alapul az egyes időmérős szakaszokból, ahol még mind a két pilóta futott mért kört. Például Lance Stroll a Magyar Nagydíjon bejutott a Q2-be, a csapattársa Sebastian Vettel viszont már a Q1-ből sem jutott tovább, így ennél az esetnél a Q1-es köridők kerültek összehasonlításra. Erre az adattisztításra azért van szükség, mert a legtöbb pálya állapota folyamatosan javul a felvitt gumiréteg miatt, és így nem lenne fair egy 20-30-40 perccel korábban teljesített köridőt összehasonlítani egy később futott köridővel. Az adatokból ki kellett szűrni az esős imolai, motreali és silverstone-i időmérő edzéseket, mert a nem száraz pályás körülmények eltorzították az eredményeket, egyes esetekben több másodperces különbségeket is előidézve.További fontos kitétel volt, hogy ha egy pilóta nem tudott még a Q1-ben sem mért kört teljesíteni, akkor ott nem volt természetesen köridő összehasonlítás. Ennélfogva a két AlphaTauri pilóta jeddahi időmérőjén futott köridejeit nem vettem figyelembe, mert Yuki Tsunoda és nem tudott mért kört futni az időmérőedzéseken. Illetve a két Mercedes pilóta Osztrák Nagydíjon futott Q3-as idejük helyett, a Q2-eseket vettem alapul, mert Lewis Hamiltonnak csak egy 8 másodperccel lassabb második előkészítő körrel rendelkezett. Ezeket a feltételeket figyelembe véve a következő sorrend született (csapatonként csak a lassabb pilóták szerepelnek a felsorolásban, illetve az átlagos időkülönbség, amennyivel a csapattársaiktól kikaptak a kvalifikációkon):Mercedes: George Russell – 0,016 másodperc
Alpine: Esteban Ocon – 0,138 másodperc
AlphaTauri: Yuki Tsunoda – 0,231 másodperc
Red Bull: Sergio Pérez – 0,241 másodperc
Ferrari: Carlos Sainz – 0,290 másodperc
McLaren: Daniel Ricciardo – 0,356 másodperc
Aston Martin: Lance Stroll – 0,365 másodperc
Haas: Mick Schumacher – 0,476 másodperc
Williams: Nicholas Latifi – 0,575 másodperc
Alfa Romeo: Guanyu Zhou – 0,611 másodpercGeorge Russell és Lewis Hamilton között gyakorlatilag nincsen különbség, a két brit pilóta mégha nem is egyszerre, de átlagban kihozzák egy körön a maximumot az idei Mercedesből. Esteban Oconnak sincsen szégyenkezni valója, hány pilóta aláírta volna ha Fernandótól csak 1,5 tizedmásodpercet kap átlagban egy gyorskörön. Mögöttük a mezőny nagyon sűrű és tisztán kirajzolódik, hogy minden csapatban van egykörös specialista házon belül 2,5-3,5 tized másodperccel. Érdekkeség, hogy Carlos Sainz és Sergio Pérez tökéletesen ellentétes utat járt be. Míg a mexikói az év előrehaladtával, látványosan Montrealtól kezdve egyre távolodott, addig Sainz egyre inkább közeledett a csapattársához képest.Az utolsó három pilóta lemaradása már igencsak fejvakarós. Mick Schumacher junior szériákban mutatott pályafutását látva tudtuk, hogy nem az időmérők lesznek az erősségei. De arra senki sem számított, hogy a szintén nem egykörös tempójáról híres Magnussentől is közel másodpercet kap szombat délutánonként. Annyi kiegészítést hozzá kell tenni az ő esetében, hogy az átlaga némileg jobb lenne, ha a továbbjutást érő körét nem veszik el a Paul Ricardon. Nicholas Latifi valóban szenved az idei Williamsben ez kétségtelen. A fél-másodperc feletti hátrányt már nem lehet sehogyan sem kimagyaráznia egy pilótának, pláne ha hozzávesszük, hogy száraz körülmények között sehol se volt gyorsabb a csapattársánál.  Felmentő körülmények az ő esetében nincsenek, cserébe egy javuló tendencia figyelhető meg nála az idény második negyedétől kezdve: a monacói 8 tizedes lemaradása a hungaroringi időmérő edzésre 3 tizedre csökkent.Hosszas felvezető után térjünk ki a valódi leglassabb pilótára, aki az idei szezon egyetlen újonca, Guanyu Zhou. A kínai pilótánál nem is az év első időmérőedzésén összeszedett 1,8 másodperces hátránya Valterri Bottashoz képest a szörnyű, hanem a barcelonai 1 valamint a monacói aszfaltcsíkon látott közel 2 másodperces lemaradás a tragédia. Mintha egy másik géposztályban szerepelne Zhou, ez már akkora lemaradás, amit önmagában nem is lehet pilóta képességekkel megmagyarázni. De mi okozhat ekkora lemaradást a kínai pilóta esetében?A Spanyol Nagydíj időmérő edzést követően mondta el Zhou, hogy számára mindig bonyolult a Q2, mert sohase marad új szett lágy gumija. Magyarul az Alfa Romeo nem jól gazdálkodik a versenyhétvégék korábbi szakaszain és hamarabb elhasználják a lágy keverékeiket a kínai autóján. A korábban említett Bahreinben és Barcelonában is jelentőset lassult a Q1-es idejéhez, 1 másodpercet illetve 6 tizedet. Bár a többi versenypályán nem ment rosszabb köridőt az időmérő edzés második szakaszára, vagy pár tizedet javított is, de a valóságban nem tudjuk, hogy pontosan mely versenypályákon hány tizedmásodperc maradt a kínai pilótában a használt gumik miatt.Guanyu Zhou-t felmenteni nem kívánom. Biztos van közte és Valtteri Bottas között egykörön tempókülönbség a kínai hátrányára, de pontos értékeket nem tudjuk a fentebb említett ismeretlen tények miatt. Különben nem kellene annyi lágy gumit felhasználni a gyakorláshoz és nem fogynának ki belőle idő előtt. Azonban ez az eset is egy jó példa arra, hogy ezeket a Forma-1-es adatokat is érdemes kontextusba helyezni és úgy megvizsgálni, feltárni a lehetséges okokat a számok mögött./DanikaAmennyiben értékeled a Padlógáz munkáját, kérlek segítsd a tevékenységünket pár like-kal és megosztással, hogy így minél több emberhez eljuthassunk. Ha anyagilag is tudsz minket támogatni ezt az alábbi linken teheted meg. Minden segítséget köszönünk!
https://www.patreon.com/padlogaz

Hosszászólások

Ocon meg Alonso beállításait használja összes futamán az egy + infó.

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Verstappen eddigi győzelmei, szezonokra lebontva. ... További posztokKevesebb poszt

Verstappen eddigi győzelmei, szezonokra lebontva.
2 days ago
Padlógáz

Jó reggelt kívánunk mindenkinek! Kezdjük a napot egy meglepődött Kevin Magnusennel? Vajon miért nézett így a dán pilóta?
Csak rossz válaszokat várunk. 😅
... További posztokKevesebb poszt

Jó reggelt kívánunk mindenkinek! Kezdjük a napot egy meglepődött Kevin Magnusennel? Vajon miért nézett így a dán pilóta?
Csak rossz válaszokat várunk. 😅

Hosszászólások

Felhívott a Mercedes, hogy le akarja cserélni George Russellt....

Meg látta mennyibe kerül nálunk a tankolás.

Válság miatt kormány nélkül kell indulnia

Ég meccsen ment el a tippmixemen,ès pont 1.35-ös??

Megnézte a Majmok bolygója c. filmet és hasonlóságot vélt felfedezni...

Meglátta Leclerc autóján a kemény keveréket

Szoltak neki hogy a ferrariba vezet a következő futamon. PLAN E 🤣

Meglepődésnek semmi nyoma rajta, inkább csak relaxál, "néz a semmibe" egy kis pihenő alkalmával.

Közölték vele, hogy elfogyott a húsgombóc! 😀

Meglepődött,hogy nem ment neki senkinek a rajtnál...

Meg tudta , hogy Ricciardo lesz a csapattársa!!🤣🤣🤣🤣

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Egy igazi Forma-1-es rajongó cica. Megy a televízióban a közvetítés, a cica meg jó szurkoló módjára alszik. ... További posztokKevesebb poszt

Egy igazi Forma-1-es rajongó cica. Megy a televízióban a közvetítés, a cica meg jó szurkoló módjára alszik.
2 days ago
Padlógáz

A Red Bull fő stratégájának, Hannah Schmitznek az önéletrajza. Van egy olyan érzésünk, hogy még sokat fog az ő döntéseinek köszönni a Red Bull. ... További posztokKevesebb poszt

A Red Bull fő stratégájának, Hannah Schmitznek az önéletrajza. Van egy olyan érzésünk, hogy még sokat fog az ő döntéseinek köszönni a Red Bull.

Hosszászólások

hiába no, stratégiában a nők verhetetlenek !

Ferrari fanok, össze pótolunke hogy átjöjjön hozzánk?

Okos de mindig nem fog tudni jól dönteni

James Vowlesnak is felnyomta a kúpot párszor

Nagy koponya az bisztos

Mi hamilton sztâr

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Az alábbi poszt a Forma-1-es csapatok közösségi oldalait követők számának különbségét és annak mértékét mutatja az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A legnagyobb követői táborral a Mercedes rendelkezik mind a három fő platformon, annak ellenére, hogy a Facebookon kis mértékben csökkent a követők száma. ... További posztokKevesebb poszt

Az alábbi poszt a Forma-1-es csapatok közösségi oldalait követők számának különbségét és annak mértékét mutatja az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A legnagyobb követői táborral a Mercedes rendelkezik mind a három fő platformon, annak ellenére, hogy a Facebookon kis mértékben csökkent a követők száma.
2 days ago
Padlógáz

Monacói lamour. 😍😘 ... További posztokKevesebb poszt

Monacói lamour. 😍😘

Hosszászólások

Folytathatnák már a szezont. Könyökömön jönnek ki a nyáladzós, divatmajmos képek.

Reméljük a hálószobájukba nem másztok be, annyira nem vagyok egyik versenyzőre sem kíváncsi...

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Amikor a McLaren sales csapata is egyértelmű jeleket ad a pilóta váltásra.😅 ... További posztokKevesebb poszt

Amikor a McLaren sales csapata is egyértelmű jeleket ad a pilóta váltásra.😅
2 days ago
Padlógáz

Forza! ... További posztokKevesebb poszt

Forza!
2 days ago
Padlógáz

Nem véletlen Romain Grosjean öröme. A kevés előzési lehetőséggel rendelkező nashvillei-i utcai pályán a második helyről indulhat a francia a este negyed 10-kor kezdődő IndyCar futamon. ... További posztokKevesebb poszt

Nem véletlen Romain Grosjean öröme. A kevés előzési lehetőséggel rendelkező nashvillei-i utcai pályán a második helyről indulhat a francia a este negyed 10-kor kezdődő IndyCar futamon.
2 days ago
Padlógáz

Az elmúlt héten minden idők egyik legőrültebb átigazolási időszaka kezdődött meg, amelynek eddigi abszolút vesztese az Alpine csapata, amely előbb kétszeres világbajnokát Fernando Alonso-t, majd pedig szupertehetségét Oscar Piastrit is elvesztette.

De vajon mi ment félre a franciáknál, és ki pótolhatja majd a hiányzókat?

Ezt és még sok más kérdést is megválaszolunk "23-as Ülésrend" című sorozatunkban, amely a pilótapiac rejtélyeibe igyekszik bepillantást adni a nézőknek.

www.youtube.com/watch?v=dFrd8ZeA16w&ab_channel=Padl%C3%B3g%C3%A1z
... További posztokKevesebb poszt

Video image

Hosszászólások

2 days ago
Padlógáz

Csapaton belüli párharcok az idei szezonban, így áll a Williams: ... További posztokKevesebb poszt

Csapaton belüli párharcok az idei szezonban, így áll a Williams:
2 days ago
Padlógáz

Lewis Hamilton az egyedüli versenyző a mezőnyből, aki az idén az összes futamot befejezte. ... További posztokKevesebb poszt

Lewis Hamilton az egyedüli versenyző a mezőnyből, aki az idén az összes futamot befejezte.

Hosszászólások

Még fog dönteni mindent ami még nincs egy jó autóval jövőre leveri Tappent meglesz a 8adik és pá leköszön

Nagy rá az esély hogy jövőre igazán ütőképes 4 kereküt tesznek alá. Biztos vagyok benne hogy a fejlesztések az autó és a gumik megismerése után kijön egy nagyon kemény csillag a garázsból.

Mn Laca Te ezek közül melyiket láttad a pályán végig!

Meg az orvosi, tűzoltó, és biztonsági autók.

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Csapaton belüli párharcok az idei szezonban, így áll az Aston Martin: ... További posztokKevesebb poszt

Csapaton belüli párharcok az idei szezonban, így áll az Aston Martin:

Hosszászólások

Padlógáz nektek hosszú lesz az uborka szezon 🤣🤣🤣

View more comments

2 days ago
Padlógáz

Hány ponttal szerzett többet vagy kevesebbet egy istálló az idei első 13 futam után, tavalyhoz képest? Íme, a számok: ... További posztokKevesebb poszt

Hány ponttal szerzett többet vagy kevesebbet egy istálló az idei első 13 futam után, tavalyhoz képest? Íme, a számok:
2 days ago
Padlógáz

Csapaton belüli párharcok az idei szezonban, így áll az Alpha Tauri: ... További posztokKevesebb poszt

Csapaton belüli párharcok az idei szezonban, így áll az Alpha Tauri: